حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
در روز سوم خرداد کتاب های جدید دفاع مقدس رونمایی می شود
1

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان، علی مهدیخانی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان از رونمایی ۵ جلد کتاب دفاع مقدس در ایام سوم خرداد خبر داد و گفت: سالگرد عملیات بیت المقدس یکی از حماسی ترین ایام ۸ سال دفاع مقدس است، نقطه عطفی در طول دوره […]

پ
پ

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان، علی مهدیخانی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان از رونمایی ۵ جلد کتاب دفاع مقدس در ایام سوم خرداد خبر داد و گفت: سالگرد عملیات بیت المقدس یکی از حماسی ترین ایام ۸ سال دفاع مقدس است، نقطه عطفی در طول دوره ۸ ساله دفاع پرشکوه ملت ایران که توانستیم در این برهه از تاریخ بخش قابل توجهی از سرزمین های اشغالی را از دست دشمن آزاد کنیم و خرمشهر را که نگین شهرهای مقاوم در بین شهر های اشغال شده دشمن بود آزاد کنیم.

ایشان با گرامیداشت سالگرد عملیات بیت المقدس افزود: پاسداشت حماسه های شهدای عزیز و ترویج روحیه ایثار، مقاومت، ایستادگی و خود باوری و انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس به نسل جوان و شاداب امروز برعهده همه نهادها است.
علی مهدیخانی با بیان اینکه در ایام سوم خرداد برنامه های متنوعی در سطح استان اجرا خواهد شد اظهار داشت: اداره کل حفظ آثار استان نیز در راستای مأموریت و تدابیر سردار ریاست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، حماسه و رشادت های رزمندگان و ایثارگران استان را در قالب تاریخ شفاهی و خاطرات رزمندگان در دفاع مقدس را تدوین نموده و در سالروز آزادسازی خرمشهر در دسترس علاقمندان بویژه قشر جوان انقلاب اسلامی قرار خواهد داد.
وی با بیان اینکه ۵ جلد کتاب ها در حوزه دفاع مقدس آماده است گفت: کتاب «خاکریزهای آبی» تاریخ شفاهی رزمنده دفاع مقدس ابراهیم اژدر رستمی و «جاده های بهشتی» تاریخ شفاهی جهادگر دفاع مقدس حاج احمد پیری است.
وی بیان داشت: دوجلد دیگر از کتاب ها، در قالب خاطرات برگزیده رزمندگان استان در دفاع مقدس با عناوین «شهادت با طعم آلبالو» و«پس از وضعیت سفید» تدوین شده است که در روز سوم خرداد رونمایی خواهد شد.مدیر کل حفظ آثار نیز با بیان اینکه خبرنگاران در دفاع مقدس نقش بسزایی داشتند از رونمایی کتاب خبرنگار دفاع مقدس استان با عنوان «خبرنگار نیمه جنگی» خبر داد و افزود: این جلد از کتاب نیز در ایام سوم خرداد رونمایی خواهد شد.
علی مهدیخانی خاطر نشان کرد: این ۵ جلد کتاب در مراسمی بمناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور سردار اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء شمالغرب کشور درحسینیه ثارالله برگزار می گردد رونمایی خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.