حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
خرمشهر را آباد کنید.این مهم تر است
5

رهبر معظم انقلاب در سال ۸۵ فرمودند: «خرمشهر معلوم می‌شود خیلی کمبود دارد، باید ساخته شود، این را زنده کنید، این مهم‌تر از مراسم است». امروز، سوم خرداد روز فتح خرمشهر است، هرسال که سوم خرداد می‌شود این شهر را باد می‌کنیم، به هوا می‌فرستیمش و برایش دست می‌زنیم و نورافشانی می‌کنیم. شاید اگر این […]

پ
پ

رهبر معظم انقلاب در سال ۸۵ فرمودند: «خرمشهر معلوم می‌شود خیلی کمبود دارد، باید ساخته شود، این را زنده کنید، این مهم‌تر از مراسم است».
امروز، سوم خرداد روز فتح خرمشهر است، هرسال که سوم خرداد می‌شود این شهر را باد می‌کنیم، به هوا می‌فرستیمش و برایش دست می‌زنیم و نورافشانی می‌کنیم. شاید اگر این روزها سیدمرتضی به خرمشهر می‌آمد از مظلومیتی روایت فتح می‌ساخت که مردم خونین‌شهر از آن نالان هستند، بگذارید راحت بگویم که وقتی مسئولی در خرمشهر برای توجیه کار نکردن خود گفت: “مردم ما از جنگ خسته‌اند و باید مسائل مرتبط به جنگ را از آنها دور کرد” چه بغضی گلویم را فشرد، این درددل پایانی باشد بر ناراحتی امام خامنه‌ای که از سال ۸۵ نه تنها رنگ عملیاتی به خود نگرفته، بلکه خراب‌تر از گذشته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.