حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
بسیج با روحیه انقلابی معادلات ابر قدرت ها را به هم می ریزد
2

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی بعدازظهر امروز در همایش شکوه هجرت استان زنجان با اشاره به اهمیت بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نبود قشر عظیم بسیج باعث به وجود آمدن یک خلاء بزرگ در کشورمان می‌شود.وی به حضور گسترده بسیج در همه صحنه‌های انقلاب اشاره کرد و یادآور […]

پ
پ

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی بعدازظهر امروز در همایش شکوه هجرت استان زنجان با اشاره به اهمیت بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نبود قشر عظیم بسیج باعث به وجود آمدن یک خلاء بزرگ در کشورمان می‌شود.وی به حضور گسترده بسیج در همه صحنه‌های انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: بسیج با روحیه انقلابی و ولایی خود همیشه در صحنه‌های مختلف نظام آماده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بر لزوم حضور بسیج از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون اشاره کرد و یادآور شد: بسیج تا آخرین نفس برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی در عرصه جهاد حضور دارد.
* حضور پررنگ بسیج در همه عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی
کرمی به ترس دشمنان از قشر عظیم بسیج اشاره کرد و یادآور شد: بسیج با روحیه انقلابی خود همه معادلات ابرقدرت‌ها را به هم می‌ریزد.
ایشان به حضور پررنگ بسیج در همه عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و علمی اشاره کرد و یادآور شد: بسیج در کنار دیگر نیروهای مسلح در دوران هشت سال دفاع مقدس نگذاشت یک وجب از خاک پاک کشورمان به دست دشمن بیافتد.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان اضافه کرد: بسیج در طول دوران هشت سال دفاع مقدس با روحیه ولایی و عاشورایی خود توانست دشمن را وادار به عقب نشینی از کشورمان کند.
* دشمن به فکر ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است
کرمی به حضور پررنگ بسیج از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون اشاره کرد و یادآور شد: بسیج با روشنگری و تبعیت از ولایت فقیه همه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کند.ایشان با تاکید بر اینکه دشمن به فکر ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است، ابراز داشت: سپاه در راستای مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان در طول سال برنامه‌های مختلفی برگزار می کند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان رمز موفقیت و پیروزی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را داشتن روحیه انقلابی و عاشورایی، ولایی، جهادی نیروی بسیج دانست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.