حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
ثبت نام راهیان نور دانشجویی آغاز شد
2

امین بیات در گفت و گو با خبرنگار موج رسا,بیان کرد:ثبت نام راهیان نور استان زنجان آغاز شده است و از ۲۲ بهمن از ده تا ۲۵ اسفندماه برگزار می شود. وی با اشاره به اعزام یک هزار و ۵۰۰ دانشجو از استان زنجان به اردوهای راهیان نور،اظهارداشت: از ۳۸ مرکز آموزش عالی استان زنجان […]

پ
پ

امین بیات در گفت و گو با خبرنگار موج رسا,بیان کرد:ثبت نام راهیان نور استان زنجان آغاز شده است و از ۲۲ بهمن از ده تا ۲۵ اسفندماه برگزار می شود.
وی با اشاره به اعزام یک هزار و ۵۰۰ دانشجو از استان زنجان به اردوهای راهیان نور،اظهارداشت: از ۳۸ مرکز آموزش عالی استان زنجان به این اردوها اعزام می شوند.رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان افزود: گروه نخست این اردوها متشکل از خواهران دانشجو از ۱۰ اسفند ماه سال جاری اعزام می شوند.
امین بیات ادامه داد:دانشجویان پسرنیز از ۱۵ اسفند ماه سال جاری به این اردوها اعزام می شوند و دانشجویان دانشگاه های زنجان، علوم پزشکی و ابهر نیز از ۱۸ اسفند ماه سال جاری اعزام می شوند.
وی با بیان اینکه مطابق سال های گذشته این اردوها پنج روزه است،بیان کرد: در این پنج روز دانشجویان از مناطق عملیاتی دوکوهه، شلمچه، طلائیه، فکه،هویزه بازدید می کنند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان با تصریح گفت: هر ساله ستاد راهیان نور استان زنجان تشکیل می شود که ریاست آن برعهده رئیس دانشگاه مادراستان است.
بیات اظهارداشت: تصمیم گیری ها و سیاست های این اردوها در قالب این ستاد ارائه می شود تا برنامه ریزی های لازم انجام شود.
وی با اشاره به اینکه تاثیر و برکات اردوهای راهیان نور بسیار زیاد است و یک برنامه راهیان نور با ۱۰ تا ۲۰ برنامه فرهنگی قابل قیاس نیست.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان خاطرنشان کرد: تاثیرنفس شهدا در بحث راهیان نور و ارتباطی که دانشجو با شهدا در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس برقرار می کند عاطفی است و در زندگی افراد تاثیرگذاری خوبی دارد.
گفتنی است،برگزاری اردوی راهیان ‌نور تاثیر فراوانی در بالا بردن بینش معنوی نسل جوان امروز دارد و فرصتی است تا آنان بتوانند با حضور در این مناطق به خودسازی بپردازند.
آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار، شهادت، رشادت و ساده‌ زیستی و دلاورمردی‌ های غیور مردان و رزمندگان اسلام و بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس مهم‌ ترین هدف برگزاری این اردوها است.
دفاع مقدس به عنوان نماد پایداری و استواری یک ملت در راه آرمان‌ های خود توانست مدیریت ، معنویت جامعه، شناخت و آگاهی ملت نسب به دشمنان را افزایش دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.