حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
بودجه اختصاص یافته به ساماندهی مزار شهدای گمنام ناچیز است
0

علی مهدیخانی امروز در گفتگو با خبرنگار موج رسا اظهار داشت: قانون خدمات جامع ایثارگران در ماده ۵ در خصوص تولیت مزار شهدای گمنام تک مزار، چند مزار و خارج از مزار صراحت دارد و بر اساس این قانون تولیت مزار شهدای گمنام به بنیاد شهید واگذار شده است.وی با بیان اینکه واگذاری پیکر شهدای […]

پ
پ

علی مهدیخانی امروز در گفتگو با خبرنگار موج رسا اظهار داشت: قانون خدمات جامع ایثارگران در ماده ۵ در خصوص تولیت مزار شهدای گمنام تک مزار، چند مزار و خارج از مزار صراحت دارد و بر اساس این قانون تولیت مزار شهدای گمنام به بنیاد شهید واگذار شده است.
وی با بیان اینکه واگذاری پیکر شهدای گمنام به شهرستان ها،ادارات و سازمان ها بر اساس رویه ای صورت می گیرد،ادامه داد: گام نخست این رویه، اعلام آمادگی مسئولان شهرستان و بخش برای تعیین جای مناسب و ساخت المان مناسب است.

*مسئولان برای شهدای گمنام درخواست می دهند
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان خاطرنشان کرد: هر جایی که در استان شهید گمنام واگذار شده است مسئولان وقت از جمله فرماندار، امام جمعه، نماینده سپاه، نماینده رده ارتش، رده انتظامی، نماینده بنیاد شهید امضا کرده و اعلام آمادگی برای ساخت المان شهید در شان شهدای گمنام را داشته اند.

مهدیخانی با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار به عنوان متولی واگذاری شهید گمنام و نماینده ستاد جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان محسوب می شود،اظهار کرد: بنیاد حفظ آثار این رویه را برای همه طی کرده است.
وی با اشاره به اینکه در برخی از شهرستان ها اعتبار مشخص نشده است و به اعتبار ی که به بنیاد حفظ آثار به صورت متمرکز در تهران تخصیص داده شده است،استناد می شود،گفت:در سال ۹۴ دولت ۸۰۰ میلیون تومان به این امر اختصاص داد که از این  میزان ۱۶۹ میلیون تومان به بنیاد حفظ آثار برای یک هزار و ۵۰۰ یادمان در دست ساخت واگذار شده است.

*بودجه اختصاص یافته به ساماندهی مزار شهدای گمنام ناچیز است
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه بودچه ناچیز اختصاص یافته به این امر اصلا کافی نیست،اتصریح کرد:این بودجه ناچیز از وظیفه ما در قبال شهدا کم نکرده و مانع انجام وظیفه نمی شود.
مهدیخانی با اشاره به پیشنهاد برای راه اندازی کمیته ساماندهی مزار شهدای در استان زنجان،افزود: این کمیته می تواند در زمینه ساماندهی فعالیت های مثمر ثمری را انجام دهد.
وی با بیان اینکه در برخی از شهرستان ها با همت شهرداری مزار شهدای گمنام المان سازی شده است، افزود: شهرداری های شهرستان های دیگر نیز می توانند در این زمینه کمک کار باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.