حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
به دوستی با شهدا عشق می ورزم و امید عاقبت به خیری دارم
4

از شما شهیدان حاضر با تمام وجود تشکر میکنم، هر چند شما بنده را لایق حضور در جمع خودتان ندانستید، ولی بنده به دوستی با شما عشق می ورزم و به جهت این دوستی باز هم امید عاقبت به خیری دارم. به تمام همرزمان و همکاران عزیزیم که در جای جای شمال غرب شب و […]

پ
پ

از شما شهیدان حاضر با تمام وجود تشکر میکنم، هر چند شما بنده را لایق حضور در جمع خودتان ندانستید، ولی بنده به دوستی با شما عشق می ورزم و به جهت این دوستی باز هم امید عاقبت به خیری دارم.
به تمام همرزمان و همکاران عزیزیم که در جای جای شمال غرب شب و روزمان با هم بود و در روزهای سـخت به جـای بالـش نرم، کلـوخ و سـنگ بالشـمان بود و از اینکه به خـاطر بنـده خیلی از بـرادران به زحـمت می افتـادند و به خـاطر اینکه همسانِ ما باشـند از بسـتر راحـت دور می شدند و در کنـار ما قـرار می گرفتند، می گویم این زحمات قطعاً اجر بزرگی خواهد داشت و گوارای وجودتان باد و از همه تان حلالیت می-طلبم.
فرماندهان و مسئولین عزیزی که در طول سالیان متمادی بنده را تحمل کردند و شاید به خاطر حجم کار ناراحت شده باشند، بنده را حلال کنند.
از پیشمرگان کرد مسلمان و عشایر عزیزی که بدون چشم داشت، ساعت ها در پشت خودرو، در سرما و گرما و پیاده در کوه ها و صخره های سر به فلک کشیده بر ای ایجـاد امنیت از هیچ سـختی نهراسیدند و در همین مدت حضور بنده در منطقه، ده ها شهید تقدیم نظام و امنیت منطقه کردنـد و حتی در سوریه در مبارزه با داعش و تکفیری ها، کاری کردندکه دشمن انگشت به دهان ماند و موجب آزادی نُبُل و الزهرا شد.
شب هایی که آنها را برای شناسایی سنگرهای دشمن در شمال حلب می فرستادم، به قدری به دشمن نزدیک می شدند که صدای هَمهَمه آنها در سنگر، از بی سیم به گوش می-رسید.
شهید سلیمانی می گفت: واقعاً این بچه ها تا سنگر دشمن پیش رفتند؟
بعد که تراکت حرکت آنها را نشان می دادم، آفرین می گفت و دعایشان می کرد.

سخنان سردار سرتیپ محمدتقی اوصانلو در مراسم تودیع و معرافه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.