حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
به خاطر هدفم می روم
3

آخرین بار که منصور به مرخصی آمد سال ۱۳۶۵بود به او گفتم: پسرم اکنون جبهه خیلی خطرناک است، ما هر روز به اخبار رادیو گوش می دهیم ؛ هرروز هزاران نفر به شهادت می رسند ، من نمی توانم منتظر باشم تا خبر شهادتت را بیاورند. چشمانش پر از اشک شد و گفت: مادر جان! […]

پ
پ

شهید منصور ابراهیمیآخرین بار که منصور به مرخصی آمد سال ۱۳۶۵بود به او گفتم: پسرم اکنون جبهه خیلی خطرناک است، ما هر روز به اخبار رادیو گوش می دهیم ؛ هرروز هزاران نفر به شهادت می رسند ، من نمی توانم منتظر باشم تا خبر شهادتت را بیاورند. چشمانش پر از اشک شد و گفت: مادر جان! این حرفها چیست که می زنی! تو باید مشوق من برای جبهه رفتن باشی، نگران من نباش. من در راه هدف و مکتبم می روم ، اگر خداوند موهبت شهادت را نصیبم کرد ، خوشحال باش ، هر چند که می دانم جدایی سخت است اما یقین داشته باش که شهادت بهترین سرنوشت و آرزوی دیرینه من است ، بعد از چند روز به راه افتاد و رفت ، او خودش هم خوب فهمیده بود که معبود او را برای خود برگزیده است ، چرا که بلافاصله بعد از رفتنش به فیض شهادت نائل آمدند.

راوی:مادر شهید منصور ابراهیمی

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.