حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
برگزاری نشست های سیاسی و بصیرتی ۹ دی در زنجان
1

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل طهماسبی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار کرد: نهم دی ماه یک روز به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است. وی با گرامیداشت ۹ دی به عنوان روز حماسه ملی ملت ایران تصریح کرد: عمق‌بخشی به فعالیت‌ها و برنامه‌های […]

پ
پ

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل طهماسبی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار کرد: نهم دی ماه یک روز به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

وی با گرامیداشت ۹ دی به عنوان روز حماسه ملی ملت ایران تصریح کرد: عمق‌بخشی به فعالیت‌ها و برنامه‌های ۹ دی از رویکردهای استان زنجان در این زمینه است.
فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه در آن برهه زمانی دشمنان ایمان، باورهای اعتقادی و ولی‌فقیه را نشانه رفته بودند، گفت: با این وجود بصیرت، هوشیاری و دشمن‌شناسی مردم موجب شد تا دشمن به اهداف خود نرسد.
این مسئول با اشاره به اینکه ۹ دی را یادآور فداکاری و پیروی مردم همیشه در صحنه ایران از ولی فقیه عنوان بود، گفت: باید مواضع صریح و انقلابی در این حماسه مطرح شود.
طهماسبی با بیان اینکه حماسه‌ای که در ۹ دی خلق شد همچون هشت سال دفاع مقدس است، ادامه داد: بصیرت مردم در این حماسه پوزه دشمنان این نظام را به خاک مالید.
وی با بیان اینکه مردم با حضور گسترده در حماسه ۹ دی نشان دادند که از انقلاب اسلامی خود دور نمی‌شوند، تصریح کرد: همین امر موجب شد که این روز در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ماندگار شود.
فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی عنایت ویژه الهی به نظام جمهوری اسلامی بود، افزود: پیوند ناگسستنی بین امت و ولایت و دین اسلامی از برجستگی‌های این روز است.
این مسئول در ادامه با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف به مناسبت حماسه ۹ دی به صورت هر ساله دراستان زنجان اضافه کرد: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌های مناسبتی حماسه ۹ دی در زنجان برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه مبارزه با دشمنان در سال ۸۸ و در نهایت خلق حماسه ۹ دی به مثابه هشت سال جنگ با دشمنان در جنگ تحمیلی بود، گفت: خوشبختانه در این سال با هوشیاری مقام معظم رهبری همه فتنه‌های دشمنان ناکام ماند.
وی با اشاره به برگزاری نشست‌های سیاسی و بصیرتی و مشارکت سپاه در برنامه‌های ویژه این روز اضافه کرد: این برنامه‌ها با حضور فعال بسیجیان همراه خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.