حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
یادواره شهدا در شهرستان ابهر برگزار شد
1

به گزارش خبرنگار ابهر۲۴ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: اقتدار و عزت امروز مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نه تنها در کشور بلکه در سراسر جهان زبانزد است. ایشان درادامه با اشاره به فداکاری و ایثار شهدای دوران انقلاب اسلامی افزود: شهدای عزیز ما با جانفشانی […]

پ
پ

به گزارش خبرنگار ابهر۲۴ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: اقتدار و عزت امروز مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نه تنها در کشور بلکه در سراسر جهان زبانزد است.

ایشان درادامه با اشاره به فداکاری و ایثار شهدای دوران انقلاب اسلامی افزود: شهدای عزیز ما با جانفشانی خود انقلاب را به پیروزی رساندند و این حماسه را خلق کردندو امروز در حال حاضر وظیفه ما حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.حجت الاسلام رحیمی امام جمعه ابهر با تبریک دهه مبارک فجر و تقدیر از دست اندرکاران برگزاری مراسم سیمای ابهر در انقلاب سال ۵۷ با اشاره به اهمیت خود سازی فردی بیان کرد: شخصی آمد نزد امام صادق (ع) و گفت: ناجی چه کسی است؟ حضرت فرمودند: من کان فعله موافقن لقوله فهو ناجی،انسان هایی که عمل آنها با حرفهایشان مطابقت داشته باشد.وی درادامه با اشاره به ویژگی های شخصیتی و برجسته حضرت امام خمینی (ره) تصریح کرد: امام مظهر مقلب القلوب بود ودلهای زنگار بسته عالم را تکان داد.
در ادامه این مراسم با دعوت از پدران شهید عبداله نادری و محمد برجی ،خاطرات دوران انقلاب اسلامی در شهر ابهر برای مدعوین مراسم بازگو شد.
در پایان این مراسم از خانواده شهید فرهاد معصومی به عنوان اولین شهید انقلاب اسلامی در ابهر تجلیل به عمل آمد.
لازم به ذکر است همزمان با آغاز سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مراسم سیمای ابهر در انقلاب سال ۵۷ عصر با حضور حجت الاسلام رحیمی امام جمعه ابهر ، ایمانی فرماندار ابهر،سرهنگ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر ،حجت الاسلام محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر و جمعی از مسئولین ادارات و خانواده شهدا و ایثارگران در مصلای نماز جمعه ابهر برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.