حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
برگزاری اجلاسیه دومین کنگره شهدای دانشجوی استان زنجان با حضور وزیر علوم
2

رئیس دانشگاه زنجان گفت: یادواره شهدای دانشجوی استان زنجان روز ۲۹ مهرماه با حضور وزیر علوم برگزار خواهد شد. محسن نجفیان صبح امروز (۲۷ مهرماه) در نشست خبری که در سالن شهید شهریاری دانشگاه زنجان برگزار شد، در رابطه با کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، اظهار کرد: این کنگره در بخش‌های مختلفی فعالیت خود […]

پ
پ

رئیس دانشگاه زنجان گفت: یادواره شهدای دانشجوی استان زنجان روز ۲۹ مهرماه با حضور وزیر علوم برگزار خواهد شد.

محسن نجفیان صبح امروز (۲۷ مهرماه) در نشست خبری که در سالن شهید شهریاری دانشگاه زنجان برگزار شد، در رابطه با کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، اظهار کرد: این کنگره در بخش‌های مختلفی فعالیت خود را آغاز کرده و ۲۰ کمیته در ذیل ستاد مرکزی این کنگره فعالیت داشته که کمیته دانشگاهیان استان زنجان با مسئولیت دانشگاه زنجان یکی از این کمیته‌ها است.

وی در رابطه با مسئولیت دبیرخانه کمیته دانشگاهیان استان زنجان، افزود: دبیرخانه این کمیته در بسیج دانشجویی استان زنجان مستقر بود و مسئولیت فرماندهی، هدایت و برنامه‌ریزی را برعهده دارد و همه ظرفیت‌های دانشگاه‌های استان را در راستای برگزاری هرچه بهتر این کنگره فعال می‌کند.

این مسئول با اشاره به تلاش بیش از یک ساله کمیته دانشگاهیان استان زنجان برای برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید، تصریح کرد: یادواره شهدای دانشجوی استان زنجان روز ۲۹ مهرماه با حضور وزیر علوم برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه زنجان با بیان اینکه برنامه‌های کنگره شهدای در ۶ آبان‌ماه خاتمه پیدا نمی‌کند و باید استمرار داشته باشد، ولی فعالیت‌های انجام شده در این دو روز خاص دیده می‌شود، گفت: فعالیت‌های گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، ترویج فرهنگ شهادت و فرهنگ‌سازی در خصوص سیره شهدای جامعه دانشگاهی باید همچنان تداوم داشته باشد.

نجفیان با بیان اینکه دانشجویان باید گذشت، فداکاری و زندگی شهیدان دانشجو را الگوی خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: عظمت و شکوه ایثار و فداکاری، روح و بزرگواری شهدای ۸ سال دفاع مقدس آنقدر بزرگ بوده که هر چقدر در جامعه تبیین کنیم، نمی‌توانیم اصل مطلب را ادا کنیم از این‌رو باید همه ابزارها، نیروها و توانایی‌ها به کار گرفته شود زیرا خیر و برکت و پیشرفت جامعه مدیون این مسئله است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.