حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
بازگشت پیکر ۲ شهید زنجانی پس از گذشت ۳۲ سال
4

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهداروز پنج‌شنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه جاری از مقابل مسجد جامع زنجان برگزار می‌شود.به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا حسینی ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید سیدجمال احمدی و اعلام خبر شناسایی و کشف پیکر این شهید در جزیره مجنون اظهار داشت: […]

پ
پ

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهداروز پنج‌شنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه جاری از مقابل مسجد جامع زنجان برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا حسینی ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید سیدجمال احمدی و اعلام خبر شناسایی و کشف پیکر این شهید در جزیره مجنون اظهار داشت: شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس برای حفظ و حراست از آرمان‌های امام راحل و انقلاب جان خود را فدای انقلاب کردند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ابراز امیدواری کرد که خداوند متعال توفیق دهد تا ادامه‌دهنده راه شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس باشیم.

ایشان با اشاره به اینکه فردا ۲۳ اردیبهشت ماه جاری پنج شهید دوران هشت سال دفاع مقدس وارد زنجان می‌شود، ابراز داشت: از این تعداد دو شهید گمنام و سه شهیدنیز پلاک‌دار است.

پیکر مطهر شهدای دفاع مقدس فردا وارد زنجان می‌شود

حسینی با اشاره به اینکه دو شهید گمنام با حضور پرشور مردم در خرم‌دره تشییع و تدفین می‌شوند، تصریح کرد: همچنین پیکر سه شهید به نام دفاع مقدس از جمله دوستعلی مقدم ۲۱ ساله (پاسدار)، اروجعلی ابوالفضلی زنجانی ۱۷ ساله (بسیجی) و سیدجمال احمدی ۱۷ ساله (بسیجی) در جزیره مجنون شناسایی و وارد استان زنجان می‌شود.جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه پیکر مطهر این سه شهید در ساعت ۱۸:۳۰ فردا چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه جاری وارد کانون امام علی سپاه استان می‌شود، بیان داشت: پس از آن پیکر شهدا وارد مسجد فاطمه‌الزهرا(س) سپاه می‌شود.

ایشان ادامه داد: مراسم شب وداع با پیکر مطهر این شهدا با حضور مردم شهید پرور زنجان در مسجد حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.
حسینی با بیان اینکه مراسم تشییع و تدفین ساعت ۱۰ صبح روز پنج‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه جاری در مسجد جامع زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: نماز شهدا به امامت آیت‌الله شیخ علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان اقامه می‌شود.
در ادامه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به اهمیت حفظ و نگهداری از دین اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: هر شخصی لیاقت حفظ و نگهداری از دین اسلام را ندارد.حجت‌الاسلام علی متین با اشاره به اینکه بعضی از افراد نه تنها در حفظ و حراست از اسلام نمی‌کوشند، بلکه یک تیشه برداشته و بر ریشه اسلام می‌زنند، گفت: این افراد با اقدام خود شاخه و برگ اسلام را قطع می‌کنند.

ایشان با اشاره به اینکه یک دسته از افراد نیز نسبت به دین اسلام بی‌تفاوت هستند، افزود: دسته سوم نیز که همیشه مایه افتخار هستند، عاشق دین مبین اسلام بوده و برای حفظ و حراست از آن از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه ملت ایران باید برای حفظ دین مبین اسلام تلاش کرده و دیگران را نیز از این امر بهره‌مند کنند، ابراز داشت: افرادی که برای حفظ دین اسلام جان خود را فدا می‌کنند، مجاهدین فی سبیل ‌الله هستند.وی ادامه داد: مجاهدین فی سبیل الله به اندازه‌ای نزد خداوند متعال ارزش دارند که مشخص نیست خداوند برای این افراد چه پاداشی در نظر گرفته است.شهدا با شهادت خود در راه خدا به سعادت ابدی دست یافته‌اند

متین با اشاره به اینکه لیاقت این افراد به اندازه‌ای است که خداوند می‌فرماید عاشق این افراد هستم، تصریح کرد: ملت ایران باید برای حفظ دین اسلام در جهان از همه توان استفاده کنند.ایشان با بیان اینکه شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس با شهادت خود در راه خدا به سعادت ابدی دست یافته‌اند، افزود: شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس در هر زمانی میهمان خداوند متعال هستند.

در ادامه سید جمال‌الدین موسوی معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه پیکر مطهر این سه شهید پس از ۳۲ سال انتظار شناسایی و کشف شده است، ابراز داشت: خانواده‌های این شهدا در طول ۳۲ سال چشم انتظار آنها بوده‌اند.در ادامه پدر شهید سیدجمال احمدی با اشاره به اینکه این شهید بزرگوار در عملیات خیبر سال ۶۲ به درجه رفیع شهادت نائل شده است، گفت: این شهید در زمان شهادت ۱۷ ساله بوده است.
ایشان ادامه داد: خانواده این شهید بزرگوار در طول ۳۲ سال منتظر دریافت خبری از این شهید بزرگوار بودند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.