حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
امیدوارم حسین وار و زینب وار سالک راه خدا باشید
5

نامه شهید غواص علیرضا داورپناه به خانواده اش چند روز قبل از شهادت بسم الله الرحمن الرحیم قضیه‌ی جنگ امروز برای همه‌ی ما اهمیّتش بیشتر از فروع‌الدین است. امام خمینی با سلام و درود به حضور مبارک حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء و با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی […]

پ
پ

نامه شهید غواص علیرضا داورپناه به خانواده اش چند روز قبل از شهادت

امیدوارم حسین وار و زینب وار سالک راه خدا باشید-شهید علیرضا داورپناه

بسم الله الرحمن الرحیم
قضیه‌ی جنگ امروز برای همه‌ی ما اهمیّتش بیشتر از فروع‌الدین است. امام خمینی
با سلام و درود به حضور مبارک حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء و با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی و با درود به خانواده‌ی معظم شهدا
سلام علیکم: با سلام به حضور پدر و مادر عزیزم امیدوارم در ظلّ توجهات حضرت بقیه الله الاعظم همیشه در سلامتی و صحّت کامل به سر ببرید و اگر جویای حال بنده‌ی حقیر باشید به یاری خدا ملالی در میان نیست به جز دوری دیدار شما عزیزانم که امیدوارم ان‌شاءالله بزودی برطرف گردد.
باری عزیزان من، مرا ان‌شاءالله می‌بخشید که نتوانستم تلفن یا تلگراف برایتان بزنم چون مخابرات فوق‌العاده شلوغ بوده و بنده موفق به تماس با شما نشدم. ان‌شاءالله که گذشت می‌کنید.

امیدوارم پدر و مادر عزیزم و برادران و خواهران و فامیل‌ها همه بنده را بخشیده و حلالمان کنند مخصوصا دوباره متذکر می‌شوم که پدر و مادر عزیزم چون زحمات و مشقاتی فوق‌العاده زیادی متحمل شده‌‌اند ان‌شاءالله عوض آن را از خدا بگیرید همچنین برادران و خواهرانم به ترتیب حاج تقی- خلیل- مجید- رفعت خانم و فروغ خانم (حاجیه‌ها اگر ناراحتی از بنده دیده‌اند ان‌شاءالله که به بزرگواری خودشان بنده گنه‌کار را می‌بخشند.
پروردگارا خودت آگاهی که فقط برای رضای تو و تحقق امر تو و اسلام و دین تو آگاهانه و بدون هیچ جبر و زوری پا در این راه تو گذاشته‌ام. خدایا گناهان بی‌حد و اندازه‌ی مرا ببخش و بیامرز.
در پایان سلامتی و موفقیت شما را از درگاه باری تعالی خواستارم و امیدوارم حسین‌وار و زینب‌وار ادامه دهنده‌ و سالک راه خدا که هستید بیشتر باشید. از دعای خیرتان فراموشمان نکنید. «وَالسَّلامُ عَلَی مَنِ التَّبَعَ الهُدی»
از دوستان و آشنایان و همسایه‌ها نیز از عوض بنده حلالیت بطلبید.
علیرضا داورپناه
شانزدهم دی ماه ۱۳۶۵. ساعت شش و نیم بعد از ظهر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.