حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
امسال بیش از ۱۰ هزار زنجانی به راهیان نور اعزام می شوند
0

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان،سردار جهانبخش کرمی ظهر در جلسه کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی با اشاره به برنامه‌های اعزام راهیان نوربیان کرد: امسال بیش از ۱۰ هزار نفر به مناطق جنگی غرب و جنوب اعزام می‌شوند.وی به نبود اعتبار ویژه در این بخش تصریح کرد: تمامی دستگاه ها باید این اقدام یاری گر […]

پ
پ

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان،سردار جهانبخش کرمی ظهر در جلسه کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی با اشاره به برنامه‌های اعزام راهیان نوربیان کرد: امسال بیش از ۱۰ هزار نفر به مناطق جنگی غرب و جنوب اعزام می‌شوند.
وی به نبود اعتبار ویژه در این بخش تصریح کرد: تمامی دستگاه ها باید این اقدام یاری گر سپاه باشند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(ع) استان زنجان با تاکید بر لزوم دقت و کنترل و نظارت بر تشکیل بنیاد فرهنگ آذربایجان اظهار داشت: نباید این بنیاد از اهداف فرهنگی ـ اجتماعی خارج شود.
وی به استفاده نکردن از این بنیاد در راستای تجزیه‌ طلبی و قومیت‌گرایی اشاره کرد وادامه داد: در صورتی که به دقت کنترل و مدیریت نشود مورد سوء استفاده فرصت‌ طلبان قرار می‌گیرد.
جعفر محمدی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در این جلسه  با اشاره به اینکه بنیاد فرهنگ آذربایجان با مرکزیت آذربایجان شرقی در زنجان نیز راه‌اندازی می‌شود، اظهار داشت: اقدامات لازم برای تشکیل این بنیاد در زنجان مراحل پایانی خود را سپری می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه منزل شخصی پروین اعتصامی برای راه‌اندازی بنیاد مرکزی در نظر گرفته شده است،ادامه داد: در این بنیاد چهار استان آذربایجانی حضور دارند.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در زنجان نیز جمعی برای تشکیل این بنیاد اختصاص داده شده است،خاطرنشان کرد: هدف از راه‌اندازی این بنیاد ارتقا جایگاه فرهنگ و هنر آذربایجان است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.