حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
مقام معظم رهبری الگو بودن مرحوم سلحشور را تاکید کرد
2

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان،سردار ابراهیم جباری سه‌شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحوم سلحشور به لطف الطاف الهی، یک شخصیت خود ساخته بود.وی با اشاره به اینکه مرحوم سلحشور از دل مسجد رشد کرده و به موقعیت فعلی رسیده بود، گفت: رشد این شجره طیبه تا حدی بود که تا عمق کشورهای […]

پ
پ

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان،سردار ابراهیم جباری سه‌شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحوم سلحشور به لطف الطاف الهی، یک شخصیت خود ساخته بود.
وی با اشاره به اینکه مرحوم سلحشور از دل مسجد رشد کرده و به موقعیت فعلی رسیده بود، گفت: رشد این شجره طیبه تا حدی بود که تا عمق کشورهای اسلامی نیز نفوذ کرد.

فرمانده سپاه ولی امر با اشاره به اینکه دامنه هنر ایشان در اقصی نقاط عالم به سایر کشورها نیز رفت،بیان کرد: وقتی فیلم‌های مرحوم سلحشور در برخی از کشورها اکران می‌شد، تا حدی از وی استقبال می‌شد که شاید از رئیس جمهور خود آن کشور هم استقبال نمی‌شد.
ایشان با اشاره به اینکه رویش از قلب مسائل قرآنی و دینی موجب ماندگاری مرحوم سلحشور شد، افزود: مقام معظم رهبری نیز به الگو بودن ایشان تاکید کردند.جباری با اشاره به تلاش بی‌وقفه مرحوم سلحشور برای ساخت آثار دینی اضافه کرد: وی در زمان حیات خود آرام و قرار نداشت و از نیمه شب تا صبح می‌نوشت.
ایشان با اشاره به تلاش مرحوم سلحشور در نگارش داستان زندگی حضرت موسی (ع) اظهار کرد: وی در همان زمان بیماری نیز تلاش مداومی بر نگارش مجموعه حضرت موسی (ع) داشتند و آن را در ۸۰ قسمت نوشت.
جباری در ادامه با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه برجام بیان کرد: ایشان در نامه‌ای به رئیس جمهور فرمودند که اگر دشمن تعهد خود را عمل نکند و آن را نقض کند، ما نیز تعهدات خود را نقض خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: متاسفانه بر خلاف قولی که آمریکا و اروپا و ۱+۵ داده و با وجود عمل ایران به تعهدات خود دشمن به تعهدات خود عمل نکرده و حتی تحریم‌ها را افزایش نیز داده است.
فرمانده سپاه ولی امر با اشاره به برخی از اظهارنظرها در زمینه اینکه دوران موشک گذشته و دوران مذاکره است، تصریح کرد: این نیز یک اظهارنظر غلط است که برخی از افراد با گفتن آن با بیگانگان هم صدا شدند.
وی افزود: ضعیف‌ترین انسان از نظر تحلیل نسبت به اوضاع داخل و خارج متوجه این است که اگر ما صاحب قدرت نباشیم، نمی‌توانیم پای میز مذاکره بشینیم و دشمنان ما را می‌بلعند.
جباری با اشاره به اینکه ما به دنبال جنگ نیستیم و امکانات موجود برای دفاع از کشور است، تصریح کرد: جای تعجب است که برخی از افراد که سوابق انقلابی نیز دارند، سخنان دشمن‌پسند می‌زنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.