حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
اعزام کاروان ابهری ها به مراسم ساگرد امام خمینی(ره)
2

محمد فروزنده درگفتگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: شرکت در مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حقانیت انقلاب را ثابت خواهد کرد.ایشان با بیان اینکه حضور در این مراسم در واقع ادامه راه امام راحل است، اضافه کرد: امام خمینی(ره) همه توان و هستی خود را در راه انقلاب اسلامی صرف کرده است. […]

پ
پ

محمد فروزنده درگفتگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: شرکت در مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حقانیت انقلاب را ثابت خواهد کرد.ایشان با بیان اینکه حضور در این مراسم در واقع ادامه راه امام راحل است، اضافه کرد: امام خمینی(ره) همه توان و هستی خود را در راه انقلاب اسلامی صرف کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه ابهربیان کرد: امروز صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های امام، وظیفه‌ای سنگین برای همه افراد جامعه است.
فروزنده در ادامه بر روی انتقال و تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) به نسل جوان تاکید کرد و افزود: برگزاری مراسم ارتحال امام یک حرکت سیاسی برای تجدید میثاق دوباره با امام و رهبر معظم انقلاب است.
وی ادامه داد: اعزام و حضور مردم از سراسر کشور برای شرکت در مراسم ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حق بودن انقلاب اسلامی ایران را به اثبات می‌رساند.
فرمانده سپاه ناحیه ابهر با بیان اینکه به مناسبت سالگرد ارتحال امام مراسم مختلفی در سطح شهرستان ابهر برگزار خواهد شد،اظهار داشت: از شهرستان ابهر ۸۷۰ نفر در قالب ۱۹ دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام خواهند شد.
فروزنده خاطرنشان کرد: کاروان‌های مرقد امام راحل راس ساعت ۱۱ شب ۱۳ خرداد ماه با بدرقه مسؤولان از محل میدان حر عازم مرقد امام خمینی(ره) خواهند شد.
ایشان با تاکید به اینکه برنامه‌های فرهنگی برای کاروان‌های اعزامی در نظر گرفته شده است، در پایان خاطرنشان کرد: برای بسیجیان اعزامی مسابقات فرهنگی، مداحی و عزاداری و پخش وصیت‌نامه امام راحل در بین زائران در نظر گرفته شده است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.