حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
استکبار با زور اتحاد مسلمانان را از بین می برد
1

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، جهانبخش کرمی در مراسم روز بسیج کارمندی اظهار داشت: امروزه اوج مبارزه انقلاب اسلامی با استکبار، مبارزه در تمام زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و نظامی است.فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به فرموده امام راحل در زمینه اینکه انقلاب اسلامی هدف همه زورگویان و استکبار جهانی است خاطرنشان کرد: […]

پ
پ

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، جهانبخش کرمی در مراسم روز بسیج کارمندی اظهار داشت: امروزه اوج مبارزه انقلاب اسلامی با استکبار، مبارزه در تمام زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و نظامی است.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به فرموده امام راحل در زمینه اینکه انقلاب اسلامی هدف همه زورگویان و استکبار جهانی است خاطرنشان کرد: امروزه اوج انقلاب اسلامی با استکبار مبارزه در تمام زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و نظامی است.

کرمی خاطرنشان کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی تکیه بر عنایت خدا، رهبری امام راحل و حضور عاشورایی و ایمانی همه ملت ایران در صحنه دفاع مقدس بود.
وی با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس همه ملت ایران مقاومت می‌کردند عنوان کرد: دشمنان جنگ را برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی به ملت ایران تحمیل کردند و مملکت ایران ضربات صلح را به آنها تحمیل کرد.
کرمی عنوان کرد: تحمیل جنگ هشت ساله به ایران دومین موج اتحاد و حرکت مردمانی را در پی‌ داشت که برای آزاد زیستن بهای بسیار پرداخته بودند و در این عرصه با ایمانشان چنان به مبارزات خود بعد معنوی بخشیدند که از دل مرارتهای بی‌شمار جنگ، ارزشهایی چون شرافت، ایمان، عشق، شجاعت، تدبیر و ایثار تبلور یافت.
فرمانده سپاه انصارالمهدی‌(عج) استان زنجان با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم تکلیف ما را در مقابل زورگویی‌های دشمن مشخص کرده است افزود: امروزه استکبار جهانی جایگاه خود را از دست داده است و می‌خواهد با زور اتحاد مسلمان را از بین ببرد.
کرمی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران دل ملت‌ ایران را تسخیر کرده است عنوان کرد: پیشرفت انقلاب اسلامی به خارج از مرزها رسیده و این به برکت خون پاک شهدا و لطف خداوند است.
وی با اشاره به اینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی عنایت خدا، ایمان و روحیه‌ عاشورایی مردم بوده است ابراز کرد: دشمن به این جبهه شکست خورده و نمی‌تواند هیچ‌کاری انجام دهد و می‌خواهد روحیه و انگیزه جهاد و شهادت طلبی و اراده مردم ایران را از بین ببرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.