حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
اردوی اصحاب رسانه در زنجان برگزار می شود
2

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، به نقل ازروابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان زنجان، عبدالله جعفری با اشاره به برگزاری اردوی فرهنگی ورزشی اصحاب رسانه استان زنجان اظهار داشت: این اردو پنجشنبه این هفته برگزار می‌شود.وی با بیان اینکه تمامی اصحاب رسانه استان می‌توانند در این اردو حضور داشته باشند عنوان کرد: ثبت‌نام از […]

پ
پ

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، به نقل ازروابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان زنجان، عبدالله جعفری با اشاره به برگزاری اردوی فرهنگی ورزشی اصحاب رسانه استان زنجان اظهار داشت: این اردو پنجشنبه این هفته برگزار می‌شود.وی با بیان اینکه تمامی اصحاب رسانه استان می‌توانند در این اردو حضور داشته باشند عنوان کرد: ثبت‌نام از ماه‌های گذشته انجام شده و افرادی که برای حضور در این اردو تمایل داشته باشند می‌توانند، ثبت‌نام خود را با شماره ۳۳۵۵۲۲۴۰ تکمیل کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: در این اردو که در اردوگاه شهید باکری زنجان برگزار می‌شود، برنامه‌های مختلف فرهنگی، تفریحی و ورزشی پیش‌بینی شده است.
وی با بیان اینکه این اردو یک روزه خواهد بود افزود: در حاشیه این اردو مسابقات فرهنگی و ورزشی نیز پیش‌بینی کرده‌ایم.
جعفری به دیگر برنامه‌های این سازمان اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای، دوره‌های آموزش خبرنگاری، عکاسی و ارائه خدمات به اصحاب رسانه استان از دیگر برنامه‌های این سازمان است.
وی بیان کرد: در نیمه نخست امسال دوره  خبرنگاری حرفه‌ای با حضور یکی از اساتید برجسته کشوری برگزار شد که با استقبال خوب اصحاب رسانه استان مواجه شد.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به تدوام برنامه‌های آموزشی بسیج رسانه اظهار داشت: برگزاری دوره‌های خبرنگاری و عکاسی برای نیمه دوم سال پیش‌بینی شده است.
وی افزود: نیمه نخست امسال علاوه بر برگزاری روز خبرنگار و تجلیل از تمامی اصحاب رسانه استان دو جشنواره با عناوین ابوذر و امر به معروف توسط این سازمان برگزار و از برگزیدگان نیز تجلیل به عمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.