حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
اختتامیه سومین جشنواره ملی افسران جوان جنگ نرم
3

مصطفی دودانگه امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا,  اظهار داشت: اختتامیه سومین جشنواره کشوری افسران جوان جنگ نرم با موضوع فرصتها،آسیبها و تهدیدات شبکه های اجتماعی در تاریخ ۱۷ اسفندماه سال جاری در زنجان برگزار می شود.ایشان بیان کرد: این جشنواره با تقدیر از نفرات برتر با سخنرانی استاد کشوری و برجسته […]

پ
پ

مصطفی دودانگه امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا,  اظهار داشت: اختتامیه سومین جشنواره کشوری افسران جوان جنگ نرم با موضوع فرصتها،آسیبها و تهدیدات شبکه های اجتماعی در تاریخ ۱۷ اسفندماه سال جاری در زنجان برگزار می شود.ایشان بیان کرد: این جشنواره با تقدیر از نفرات برتر با سخنرانی استاد کشوری و برجسته حوزه جنگ نرم در دانشگاه زنجان برگزار می شود.

مسئول سومین جشنواره کشوری افسران جوان جنگ نرم بسیج دانشجویی استان زنجان ادامه داد: امسال نیز آثار با کیفیتی به این جشنواره ارسال شده است در حالی که این جشنواره با کمترین امکانات برگزار می شود.
دودانگه با بیان اینکه امسال تمرکز جشنواره بر روی آسیب های شبکه های اجتماعی و در راستای شناسایی اهداف جنگ نرم دشمنان است، خاطرنشان کرد: این جشنواره با استفاده از ظرفیت های هنری دانشجویان در زمینه های فیلم، انیمیشن، پوستر، مقاله و کاریکاتور برگزار شده است.
ایشان با اشاره به اینکه فعالیت های جشنواره از تیرماه سال جاری به صورت جدی آغاز شد،اظهار کرد: تا پایان آذر ماه سال جاری امکان ارسال آثار به جشنواره وجود دارد.
مسئول سومین جشنواره کشوری افسران جوان جنگ نرم بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: هدف نهایی جشنواره تجمیع افکار هنرمندان در این حوزه است که امیدواریم با استفاده از این ظرفیت عظیم در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان در فضای مجازی و تقویت جبهه رسانه ای در میان دانشجویان بسیجی بتوانیم موفق شویم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.