حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
آغاز اعزام اردوهای راهیان نوردانشجویی
2

امین بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ار زنجان اظهار کرد: اردوهای راهیان نور دانشجویی هر سال در اسفند ماه برگزار می‌شود. وی با اشاره به اینکه این اردوها با هدف انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس برای نسل جوان اجرایی می‌شود،بیان کرد: خوشبختانه استقبال خوبی از برگزاری این اردوها صورت می‌گیرد.مسئول ناحیه بسیج […]

پ
پ

امین بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ار زنجان اظهار کرد: اردوهای راهیان نور دانشجویی هر سال در اسفند ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این اردوها با هدف انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس برای نسل جوان اجرایی می‌شود،بیان کرد: خوشبختانه استقبال خوبی از برگزاری این اردوها صورت می‌گیرد.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه اردوهای راهیان نور فرصتی برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت هستند، اظهارکرد: به همین منظور این اردوی معنوی هر سال با مشارکت دانشگاه‌ها و مراکز عالی برگزار می‌شود.
ایشان با اشاره به اینکه امسال نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این اردوها انجام شده است، تصریح کرد: طبق برنامه امسال اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور از ۹ اسفند ماه آغاز و به تا ۲۵ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه بر اساس برنامه امسال یک هزار و ۴۰۰ نفر از دانشجویان زنجانی از دانشگاه‌های مختلف به اردوهای راهیان نور اعزام خواهند شد، اظهار کرد: این دانشجویان در قالب ۳۴ اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌‍شوند.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به استقبال مطلوب دانشجویان دختر از این اردوها افزود: ۶۰ درصد از دانشجویان اعزامی را دختران و ۴۰ درصد را دانشجویان پسر تشکیل می‌دهند.
وی با بیان اینکه این اردوها پنج روزه خواهد بود، اضافه کرد: امسال محل اسکان دانشجویان هویزه، خرمشهر و دوکوهه خواهد بود.
وی مناطق مورد بازدید دانشجویان در این اردوی معنوی را طلائیه، دهلاویه، دو کوهه، شلمچه، اروند، فکه، چزابه و هویزه اعلام کرد و گفت: در طول این اردوی معنوی برنامه‌های فرهنگی مختلفی برای دانشجویان اجرایی خواهد شد.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به نقش دانشجویان در ساختن آینده کشور، افزود: با توجه به اینکه دانشجویان از نسل جدید بوده و با مقتضیات دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا نیستند، از همین رو برگزاری این اردوها تاثیر بسزایی در روشنگری این قشر خواهد داشت.
وی خاطر نشان کرد: برنامه‌های اجرایی در طول اردو نیز تاثیر بسزایی در استقبال دانشجویان از برگزاری این اردوها دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.