حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 6343 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
وصیتنامه شهید نعمت الله نوروزی
6

به نام خدا و با سلام بر مهدی یگانه منجی عالم بشریت، سلام بر او که تنها می آید و در خانه خدا به نماز می ایستد و یاران رابه حضور می طلبد و با درود به شهدای صدراسلام؛ از کربلا گرفته تا صحرای سوزان خونین غرب، وصیتنامه خود راشروع می نمایم. البته یک فرد […]

پ
پ

به نام خدا و با سلام بر مهدی یگانه منجی عالم بشریت، سلام بر او که تنها می آید و در خانه خدا به نماز می ایستد و یاران رابه حضور می طلبد و با درود به شهدای صدراسلام؛ از کربلا گرفته تا صحرای سوزان خونین غرب، وصیتنامه خود راشروع می نمایم. البته یک فرد بسیجی که چیزی ندارد که وصیت بنماید فقط تنها چیزی که از خود بر جای میگزارد خون سرخش هست که باید ادامه دهنده راهشان باشیم و سپاس و شکر پروردگار که در این زمان مرا آفرید که دوران شکوفائی اسلام به دست رهبر کبیر انقلاب جلوه گر شد و عشق و شور و شهادت را در جوانان این مرز و بوم زنده کرد.
تنها خواهشی که از پدر و مادر عزیزم دارم این است که بعد از شنیدن خبر شهادتم هیچگونه ناراحتی به خود راه ندهند و خوشحال شوند. جلوی منزل را چراغانی کنند، مبادا با ناراحتی خودشان فراهم سازنده طعمه ای برای کرکس ها باشند. حداوند با همین مصیبت ها بنده خویش را آزمایش قرار می دهد. امیدوارم که از این آزمایش الهی با آغوش باز استقبال کنید. مادر نباید در عروسی پسرش ناراحت باشد. حجله مردان خدا سنگر است و در ضمن اینجانب که یک ماشین پیکان کارلوکس مدل ۶۴ که در تاریخ ۱۸/۲ یا ۱۹/۲/۶۴ بنا به قرعه به اسمم در آمده بود به دایی عزیز آقای عباس ….داده ام که هنوز بهنام ایشاننکرده ام و دیناری از پول آن باقی نمانده و ماشین باید سندش به اسم ایشان نوشته شود. مادرم را در جریان بگزارید. چهارماه در جبهه بودم نتوانستم روزه بگیرم، قیوم اینجانب نیز مادرم می باشد.
هرآنکس که عاشق است از جان نترسد/ یقین ازکنده زندان نترسد
دل عاشق بود گرگ گرسنه /که گرگ از هی هی چوپان نترسد
نعمت الله نوروزی

۱۰/۶/۶۵

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.