حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 6343 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
امام زمان سربازانش را فرماندهی می کند
5

به نام الله هستی بخشِ روح الله. با سلام و درود بیکران بر تمامی شهیدان اسلام و با سلام به پدر و مادر مهربانم. پدر و مادرم من از جبهه دارخوئین در کیلومتری آبادان و از دشت های سوزان خوزستان از مکانی مقدس که در هر وجب خاک آن لاله ای سرخ از خون شهیدان […]

پ
پ

به نام الله هستی بخشِ روح الله. با سلام و درود بیکران بر تمامی شهیدان اسلام و با سلام به پدر و مادر مهربانم. پدر و مادرم من از جبهه دارخوئین در کیلومتری آبادان و از دشت های سوزان خوزستان از مکانی مقدس که در هر وجب خاک آن لاله ای سرخ از خون شهیدان خودنمایی می کند پیام میفرستم.

امیدوارم حال همگی شما عزیزانم درپناه آفریدگار یکتا سالم و سلامت باشد. اگر از حال فرزند حقیر خود خواسته باشید به لطف خدا بسیار خوب هستم و زندگی را به معنی واقعی آن پیدا کردم که زندگی جز جهاد و شهادت در راه الله نیست و به همه شما عزیزانم توصیه می کنم همیشه به یاد خدا باشید که ذکر خدا دل ها را آرامش می دهد. همواره در عبادت خویش از خدا بخواهید رزمندگان اسلام را هر چه زودتر پیروز گرداند و به طول عمر امام امت بیفزاید.

پدر و مادرم برای من هیچ ناراحت نباشید چرا که من برای برقراری اسلام و قرآن می جنگم و اگر هم سعادت نصیبم شود و به لقاالله رسیدم بدانید که به بزرگترین آرزوی خود رسیدم. مادرم دیروز بعد از نماز جماعت مغرب عطر خوشبوی عجیبی در هوا پیچید که تمام اردوگاه را به خود جلب کرد. همه بچه ها شروع کردند به صلوات فرستادن و می گفتند که امام زمان در اردوگاه است. پدر و مادرم ببینید خدا چه لطفی به بنده گناهکار چون من عطا کرده که امام زمان را در کنار خویش احساس می کنم و همراه او می جنگم و فقط اوست که سربازان خویش را فرماندهی می کند و همه می گویند در آخرین لحظه شهادت او سر شهید را به زانوی خود می گیرد و خود را به شهید نمایان می کند. پس پدر و مادر چه افتخاری بالاتر از اینکه شما فرزندی دارید که در کنار امام زمان (عج) و در راه حق و عدالت و در نهایت در راه الله می جنگد. مادرم در اینجا همه چیز از نظر خوراک فراوان است و هر ساعت کمک های مردم شریف و قهرمان ایران به دستمان می رسد.

پدر و مادر فداکارم دست شما را از راه دور می بوسم و از شما می خواهم صبر داشته باشید و همیشه سربلند زندگی کنید و آزاده باشید. برادرم مهدی جان سلام . امیدوارم حال تو و بچه ها خوب باشد. من از شهر اهواز خارج شده و دارخوئین آمدم. حتما اینجا را بلد هستی. در نزدیکی خونین شهر و نقطه نزدیکی به بصره است و ما زا خونین شهر گذشته و به بصره خواهیم رفت.

مهدی جان اگر به شهر آمدم تلفن خواهم کرد اما منتظر نباش. شما هم نامه ننویسید چون به دستم نمی رسد. از طرف من به شمسی خانم سلام برسان و روی علی و غلام را ببوسید. فاطمه خواهر مهربانم برای تو و داود و احمد عرض سلام دارم و امیدوارم خوب و سلامت باشید و از طرف من روی ماه احمد و علی و غلام را ببوس و برای رزمندگان اسلام دعا کن. سلام به برادر عزیزم جمال، حتما تو هم خوب هستی و درس را هم خوب بخوانی و نماز را هم فراموش نکردی. جمال جان من از اینجا برایت دعا می کنم و تو هم

با قلب پاک خود ما را دعا کن و به فرمان پدر و مادر باش و بدان اگر مادر را ناراحت کنی مرا عذاب دادی و از دور روی تو برادر خوبم را می بوسم. راستی پدر و مادر دیدید که آن شریعتمداری ملعون را خدا چگونه رسوا کرد و دست شیطانی او قطع شد. بزرگترین خطر برای اسلام بود و چه آسان این خطر رفع شد. دراین رابطه اگر خیابان شلوغ شود جمال رابیرون بفرست. اگر داداش محرم و عبدالله و رباب و سایرین را دیدید به آن ها بگوید کمی چشم دل را باز کنند وبه اطراف خود نگاه کنند و به خاطر خدا دنبال حق بروند. سلام مرا به عمه آن ها و برادرم باقر و دیگر خواهرانم سلام برسانید. از طرف من به آقای مجتهدی و تمام همسایه ها و دوستانم سلام برسانید. به اقای اکبری سلام برسانید. به او بگویید به همه برادران هیئتی مخصوصا سلیمان ، خسرو، حسین و امیر و حشمت ورحمت و تمام دوستان سلام برسانید. مادرم ان شاالله بعد از عملیات که بسیار نزدیکه اگر خدا بخواهد به مرخصی خواهم آمد. در پایان روی همگی شما عزیزانم را می بوسم و از خدا و امام زمان(عج) می خواهم که شما سلامت و موفق باشید تا بتوانید خدمتگزار اسلام باشید.

فدایی قرآن و اسلام و امام خمینی

سیدجعفر امینی

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.