حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 6343 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
شهید فرضعلی نجفی
3

وصیت نامه شهید فرضعلی نجفی به نام الله  پاسدار حرمت خون شهیدان به نام آن کس که هستى را از نیستى آفرید و به نام آن کس که خلیفه خود را بر روى زمین آفرید که ملائک اعتراض کردند. امروز، روز آزمایش است که انسان باید در معرض آزمایش قرار گیرد تا توشه اى براى […]

پ
پ

وصیت نامه شهید فرضعلی نجفی

به نام الله  پاسدار حرمت خون شهیدان

به نام آن کس که هستى را از نیستى آفرید و به نام آن کس که خلیفه خود را بر روى زمین آفرید که ملائک اعتراض کردند. امروز، روز آزمایش است که انسان باید در معرض آزمایش قرار گیرد تا توشه اى براى آخرت داشته باشد.خدایا! تو خود دانى که رزمندگان اسلام براى پاسدارى اسلام و دفاع از اسلام عملیات انجام مى دهند.

آرى باردیگر رزمندگان مى روند تا ضربه اى بر پیکر کفر فرود آورند. آرى چیزى به عملیات نمانده. رزمندگان آماده اند تا زمان حمله صادر شود. امروز پنج شنبه است. عزیزان اکثر شبها عزادارى مى کنند و نیمه شبهابا خداى خود راز و نیاز مى کنند تا در این عملیات خداوند لطفش را بیشتر کند تا رزمندگان بیشتر و انشاءالله  به پیروزى نهایى برسند. 

آرى من هم در این جمع هستم، یعنى بین برادران گردان حضرت على اصغر که خداوند به من منت گذاشته که تا در این عملیات باشم و اگر توفیق پیدا کردم، خداوند منتش را بیشتر {کند} تا به درجه رفیع شهادت نائل {آیم}.من در وصیت نامه ام در خانه در وسط ..۱ برگ دفتر آموزشى است که در سد دز بودم که یادم رفته است،مانده است.

امیدوارم آن را پیدا کنید که آن دفتر در یک نایلون چند تا دفتر و کتاب مانده است. امیدوارم که این را که مى گویم، خانواده ام انجام {دهند} که تمام لباسها و پوتین و لباسهاى گرم و سه دست لباس فرم است، تحویل سپاه دهید.امیدوارم که تمام دوستان و آشنایان مرا حلال کنند. من نمى دانم چقدر نماز قضا بر گردنم است، ولى قضاى روزه ۱۸ روز از امسال و ۱۲ روز از پارسال بر گردن دارم، امیدوارم آن را به جاى آورید. امیدوارم در روى قبر من على بنویسید.

۶۴/۱۱/۱۷ على نجفى

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.