حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 6324 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
شهید حسین افشاری
6

  تاریخ‌تولد:۱۳۴۴/۱۰/۲۰ تاریخ شهادت:۶۱/۰۸/۱۰ به نام خدا «صفا کانهم بنیان مرصوص» صف۴ خدا دوست مى دارد آنان را که کارزار کنند درراهش گویا که صف ایشان بنایى استوار است نام:حسین، نام خانوادگى:افشارى  نام پدر:رجبعلى شماره شناسنامه: ۱۸۸۱ ابهر تاریخ تولد: ۱۳۴۱) به نام الله،هستى بخش روح الله و به نام درهم کوبنده ستمگران وصیتم را […]

پ
پ

 

تاریخ‌تولد:۱۳۴۴/۱۰/۲۰
تاریخ شهادت:۶۱/۰۸/۱۰
به نام خدا «صفا کانهم بنیان مرصوص» صف۴

خدا دوست مى دارد آنان را که کارزار کنند درراهش گویا که صف ایشان بنایى استوار است
نام:حسین، نام خانوادگى:افشارى  نام پدر:رجبعلى شماره شناسنامه: ۱۸۸۱ ابهر تاریخ تولد: ۱۳۴۱)
به نام الله،هستى بخش روح الله و به نام درهم کوبنده ستمگران وصیتم را آغاز مى کنم.افتخارمى کنم که درمیان مسلمان ها،این چنین جوان هاى رشیدى وجود دارد. با تقدیم عرض سلام بر شما مردم آزاده ایران زمین و درود شکفته از خون آن دریا دل قبل از هر کس این شهادت خودم را به شما امت و امام به ویژه به خانواده و پدر و مادرتبریک مى گویم.

خدا را سپاس بیکران که در رحمت و جهاد را بر من گشود و جرأتم داد تا از مرگ نهراسم. امروز ۶۱/۲/۱۷است و من با نگاشتن چند کلام به عنوان وصیت نامه آماده مى گردم تا به نام فرزند و بسیج خونین اسلام باشم. اما درچنین لحظه اى که یک بسیجى همه چیز را از خاطر وجودش فراموش مى کند، تنها یک جلوه و پیام که دربردارنده همه هستى است، براى گفتن دارد که تو اى پدر و مادر و دوست و آشنا و اى برادر! آماده باش. تاکنون من مرده بودم. به تمام دوستان و آشنایان مى گویم که به جهاد در راه خدا ادامه دهید. و از جهاد برتر دانید که امام بزرگوارمان، مولاى متقیان على(ع) درنهج البلاغه مى فرماید:مردم از جهاد روى برگرداند، خداوند لباس ذلت بر تن آنها مى پوشاند و بلا به آنها هجوم مى آورد، فقیر و ذلیل مى شوند، عقل و فهمشان تباه مى گردد و به خاطر نرفتن به جهاد حق آنها پایمال مى شود ونشانه هاى ذلت از آنها آشکار مى گردد. از عدالت محروم مى شوند.
سخن دیگرى با مردم دارم و آن این است که مردم با حضور و شرکت فعال خودشان نشان دهند که پیروزند وپیروان امام حسن وعلى (ع) و نگهدارنده پرچم اسلام در ایران هستید که به قولى شهید نمى میرد.
از پدر و مادرم و برادران و خواهرانم مى خواهم از اینکه یکى از اعضاى خانواده‌شان را در راه خدا هدیه کرده اند، اندوه به خود راه ندهند، چونکه به قول استاد شهید مطهرى«شهادت تزریق خون در پیکر اجتماع است».
در پایان به رهبرم بگویید که: من تا خون در رگ داشته ام فریاد الله اکبر، خمینى رهبررا به گوش همه رساندم.به ملتم بگویید که: من درس شهادت را در مکتب اسلام آموختم، به آموزگارم بگویید:من اینگونه در کلاس حاضر بودم. به همرزمانم بگویید که:من تکلیفم را در آخرین لحظات حساس نیز نوشتم نه با قلم بر کاغذ، بلکه با خون و خاک.
به پدر و مادرم بگویید که:من کارنامه ام را با امضاى خون گرفتم.در ضمن باید یادآور شوم که اگر افتخار شهادت قسمتم شد و بدنم سالم ماند، در قطعه شهید به خاک بسپارید.
حزب الله ، حزب الله ، پیش مرگ روح الله
اى امام! به حرفت گوش دادم که گفتى: هرگاه فوجى از دشمنان اسلام را دیدید بر آنها حمله کنید و پایدار باشید که خدا با شماست و در حمله شما شکست نیست. حمله ور شدیم و قطره اى از خون نالایق خویش را به دریاى خون شهیدان ریختیم که از آن جویبارى باز مى شود و به دریایى مى رسد که در ۱۴ قرن پیش از خون شهیدان کربلا تشکیل شده است.
اکنون از میان دوستان و آشنایان دور شدم و به سفرى رفتم که دیگر بازگشت ندارم. یعنى در آن دنیاى آخرت که {جایگاه} تمامى مسلمانان جهان اسلام مى باشد. اما زحمات پدر و همچنین {مادرم} در گردنم ماند.
{مادر عزیزم} وپدرم! مى گویم شما از کسانى بودید که تاریخ تمدن ایران را پیوند دادید،من انتظار دارم که شما هیچ‌گونه ناراحتى به خود راه ندهید و با شادى و سرور و بردبار باشید و راهم را ادامه دهید و از ادامه دهندگان راه شهیدان باشید تا از این راه روحم را شاد گردانید.
همچنین به برادران خود اجازه نمى دهم که از طرف من ناراحت باشند، بلکه جبهه مقدم را پر کنند تا اسلام رابه پیروزى نهایى خود برسانند و حرفهاى کسانى را که منافق اند، گوش ندهند.این امام را نگذارند، تنها بماند که بنیانگذار انقلاب،رهبرى است، بى نظیروسرخطى است بى همتا. هر گاه فرمان داد، فرمانبردار باشید وازخدابخواهید از عمرتان بکاهد وبرعمراوبیفزاید.
من به تمامى دوستان و آشنایان سفارش دیگرى دارم، بلکه به تمامى ملت ایران سفارش مى کنم اگر در اوایل جنگ ما شهید شدیم، بروید و جنگ را تا آخر برسانید.
مادر جان! براى من گریه نکنید. ..۲۵ تومان به دایى بدهید. هر شب جمعه براى من دعا کنید.
من در مورد شهادت حسین باید بگویم او نه تنها افتخار براى خود کسب کرد و به آن آرزوى شهید و سعادتى که همیشه دنبال آن بود رسیدبلکه افتخارى هم براى همه خانواده و بستگان کسب کرد. پیام حسین همیشه این بود که تا آنجا که ما مى توانیم،باید کار حسینى انجام دهیم و خودش این کار را انجام داد و مى گفت: شما هستید که در خانه {باید} کار زینبى بکنید.
من سخنى با خواهرانم دارم، این است که ما باید راه شهیدان را دنبال کنیم. اگر واقعا مسلمانیم و معتقد به ابدیت خود را در جبهه مى بیند. چقدر خوب است که همه مردم ما و همه جوان هاى ما بتوانند در این جبهه شرکت کنند ومدرک انسانیت و شهامت بگیرند.
«ان الله  یحب الذین یقاتلون فى سبیل الله صفا کانهم بنیان مرصوص»صف ۴
والسلام

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.