حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 6343 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
سخنان مهم فرمانده کل گردان‌های عزالدین قسام درباره عملیات طوفان الاقصی
2

فرمانده کل گردان‌های شهید عزالدین قسام گفت: ضمن اعلام آغاز عملیات طوفان الاقصی، اعلام می‌کنیم که اولین حمله‌ای که مواضع و استحکامات دشمن را هدف قرار داد بیش از ۵۰۰۰ موشک و راکت بود. نورنیوز ـ گروه بین‌الملل: «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های شهید عزالدین قسام صبح امروز شنبه از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در […]

پ
پ

فرمانده کل گردان‌های شهید عزالدین قسام گفت: ضمن اعلام آغاز عملیات طوفان الاقصی، اعلام می‌کنیم که اولین حمله‌ای که مواضع و استحکامات دشمن را هدف قرار داد بیش از ۵۰۰۰ موشک و راکت بود.

نورنیوز ـ گروه بین‌الملل: «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های شهید عزالدین قسام صبح امروز شنبه از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در پاسخ به جنایات اشغال‌گران علیه فلسطینیان و هتک حرمت مکرر مسجدالاقصی توسط آنان خبر داد.

فرمانده کل گردان‌های شهید عزالدین قسام گفت: ضمن اعلام آغاز عملیات طوفان الاقصی، اعلام می‌کنیم که اولین حمله‌ای که مواضع و استحکامات دشمن را هدف قرار داد بیش از ۵۰۰۰ موشک و راکت بود.

او افزود: دشمن، مسجدالاقصی و معراج پیامبر(ص) را هتک حرمت کرد و ما قبلاً به آنها نسبت به عواقب این کارها هشدار داده بودیم.

الضیف ادامه داد: اشغال‌گران صدها عملیات قتل عام علیه غیرنظامیان مرتکب شدند و امروز خشم الاقصی، خشم ملت ما و مجاهدان صالح ما در حال انفجار است و این روز شماست تا به دشمن بفهمانید که به پایان رسیده است.

فرمانده ارشد مقاومت فلسطین تاکید کرد: فرماندهی القسام تصمیم گرفت به همه جنایات اشغال‌گران پایان دهد و زمان عربده‌کشی بدون پاسخ‌گویی دشمن به پایان رسیده است.

او خطاب به رزمندگان مقاومت گفت: از همین الان به سمت فلسطین حرکت کنید و اجازه ندهید مرزها و محدودیت‌ها، افتخار جهاد و مشارکت در آزادسازی مسجدالاقصی را از شما سلب کند.

الضیف خطاب به مردم قدس و سرزمین‌های اشغالی گفت: ای مردم ما در قدس، اشغال‌گران را بیرون کنید و دیوارها را خراب کنید و ای مردم ما در داخل، نقب، جلیل و المثلث، زمین را با شعله‌های آتش زیر پای اشغال‌گران شعله‌ور سازید.

 

***

ای مردم ما در قدس، اشغال‌گران را بیرون کنید و دیوارها را خراب کنید و ای مردم ما در داخل، نقب، جلیل و المثلث، زمین را با شعله‌های آتش زیر پای اشغال‌گران شعله‌ور سازید.

Important words of the Commander-in-Chief of the Ezzedine Qassam Battalions about the Al-Aqsa storm operation
O people: drive out the invaders and demolish the walls, and O our people in the Negev, Jalil and Al-Multh, set the land on fire under the feet of the invaders.

דברים חשובים של מפקד גדודי עזדין קסאם על מבצע סערת אל-אקצא
הו עמנו בקודס, גרש את הכובשים והרוס את החומות, ואו עמנו בנגב, בגליל ובאלמותלות, הציתו את הארץ מתחת לרגלי הכובשים.

کلمات هامه للقائد العام لکتائب عز الدین القسام حول عملیه اقتحام الأقصى
یا أهلنا فی القدس، أخرجوا المحتلین وهدموا الأسوار، ویا أهلنا فی النقب والجلیل والمثلث، أشعلوا الأرض تحت أقدام المحتلین.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.