حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 6324 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 363×
روحانی شهید عباس عباسی
5

زندگینامه روحانی شهید عباس عباسی عباس عباسی فرزند زوج محمدنقی و زهرا محمودی به سال ۱۳۴۷ در یکی از روستاهای زنجان به نام گوگجه قیا در یک خانواده متوسط و پرجمعیت به دنیا آمد. عباس پس از چندی وارد مدرسه شد و تا مقطع سوم راهنمایی ادامه تحصیل داد. پس از آن تحصیلات حوزوی را […]

پ
پ

زندگینامه روحانی شهید عباس عباسی

عباس عباسی فرزند زوج محمدنقی و زهرا محمودی به سال ۱۳۴۷ در یکی از روستاهای زنجان به نام گوگجه قیا در یک خانواده متوسط و پرجمعیت به دنیا آمد.

عباس پس از چندی وارد مدرسه شد و تا مقطع سوم راهنمایی ادامه تحصیل داد. پس از آن تحصیلات حوزوی را آغاز کرد ولی از همان ایام جوانی نسبت به انجام فرائض دینی از خود علاقه نشان داد. و شهید عباسی پس از اتمام آموزش نظامی از طرف لشکر ۸۱ زرهی در گردان ۴۳۴ مهندسی راهی منطقه غرب کشور شد. وی در مورخه ۱۸ خرداد ماه ۱۳۶۶ راهی آموزش نظامی شد. شهید عباسی مدتها در منطقه ماند و در چندین نوبت با نیروهای منافق و کوردل به مبارزه پرداخت.

سرانجام پس از شجاعتها و دلاوریهای بسیار در عرصه نبرد حق علیه باطل سرانجام در تاریخ ۳۰ اسفندماه ۱۳۶۶ هنگامی که رفته بود در حین درگیری با مزدوران بعثی مفقودالاثر گردید و در ۶ بهمن ماه ۱۳۸۲ به شهادت نائل آمد.

روحش شاد و یادش گرامی باد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.