حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 6324 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 363×
روحانی شهید بخشعلی محمدی
6

زندگینامه روحانی شهید بخشعلی محمدی بخشعلی محمدی فرزند مصیب و حدیقه محمدی در سومین روز از اسفند ماه ۱۳۱۶ در روستای گل تپه واقع در زنجان دیده به جهان گشود. او سالهای خاطره انگیز کودکی ار در کنار خانواده سپری کرد و در کنار پدر مشغول کشاورزی شد و پس از مدتی سنت پیامبر اکرم […]

پ
پ

زندگینامه روحانی شهید بخشعلی محمدی

بخشعلی محمدی فرزند مصیب و حدیقه محمدی در سومین روز از اسفند ماه ۱۳۱۶ در روستای گل تپه واقع در زنجان دیده به جهان گشود. او سالهای خاطره انگیز کودکی ار در کنار خانواده سپری کرد و در کنار پدر مشغول کشاورزی شد و پس از مدتی سنت پیامبر اکرم (ص) را به جا آورد و با خانم منوره یارمحمدی ازدواج کرد. او عضو ارتش بیست میلیونی مقدس بسیج بود و در مسجد صاحب الزمان (عج)، روستای گل تپه فعالیت مذهبی و فرهنگی داشت.

با آغاز جنگ تحمیلی بخشعلی با وجود مسئولیتهای بسیاری که به عنوان پدر و سرپرست خانواده بر عهده داشت تصمیم گرفت تا ندای رهبرکبیر انقلاب (ره) را لبیک گفته و در مناطق جنگی حضور پیدا کند. بنابراین از طریق یگان اعزامی بسیج وارد مناطق عملیاتی کشور شد.

سرانجام پس از رشادتها و دلاوریهای بسیار در عرصه ی نبرد حق علیه باطل در تاریخ ۱۱ آبان ماه ۱۳۶۱ در عملیات محرم در منطقه ی عملیاتی عین خوش بر اثر جراحات جنگی شهد گوارای وصال را نوشید و به درجه ی رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر این شهید راه ایثار و آزادگی در مزار پایین شهدای زنجان به خاک سپرده شد، تا در جوار دیگر همرزمان شهیدش عندربهم یرزقون گردد.

شمع یادش تا ابد در سرای یادها پرتو افشان باد

وصیتنامه
بخشعلی محمدی‬‬‬
کل نفس ذائقه الموت: من بنده خدا بخشعلی محمدی شهادت می‌دهم به یگانگی خداوند و رسالت پیغمبر خاتم محمد (ص) و ولایت و امامت علی امیرالمومنین (ع) اما بعد همه باید بدانند که من این راه را، راه شهادت را آگاهانه انتخاب کردم و قصد کردم که پیام قبر شش گوشه حسین مظلوم را زیارت کنم ،تا در این بیابانها بدنم را گلوله های دشمن بعثی سوراخ کند.

مادر عزیزم شما خود اجازه دادید من به جبهه بیایم، بنابراین اگر من شهید شدم بیتابی نکن زیرا از ناراحتی شما من ناراحت خواهم شد هر کس به گردن من حقی دارد به حق محمد و آل محمد (ص) بگذرد و من هم همه را حلال می کنم.

جسد مرا در زنجان دفن کنید و به ده نبرید و در آخر آن پیر جماران قاعد اعظم امام امت نایب الامام خمینی به شما سفارش می کنم مبادا ذره ای سستی در شما راه یابد.

مبادا سید اولاد پیغمبر، امید مستضعفین را لحظه‌ای رها کنید. امروز قلب همه ما محرومین با آهنگ قلب رهبر عزیزمان می تپد. خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار
مرگ بر آمریکا مرگ بر شوروی
مرگ بر ضد ولایت فقیه
مرگ بر منافقین و صدام
درود بر امام و امت و رزمندگان اسلام
مورخه اول مهر ماه ۱۳۶۱

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.