حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 6324 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 363×
به طمع بهشت یا مسئولیت شیعه بودن
5

وصیتنامه شهید احمد تختی امشب دهم خردادماه سال شصت و یک است و ان شاالله به جبهه اعزام خواهیم شد. من این موهبت الهی را که با فرارسیدن ۱۵ خرداد (یوم الله) همراه است بسیار گرامی و عزیز می شمارم و از درگاه خداوند رحمان و رحیم خواهانم تا موفق شوم در صحنه پیروزی حق […]

پ
پ

وصیتنامه شهید احمد تختی

امشب دهم خردادماه سال شصت و یک است و ان شاالله به جبهه اعزام خواهیم شد. من این موهبت الهی را که با فرارسیدن ۱۵ خرداد (یوم الله) همراه است بسیار گرامی و عزیز می شمارم و از درگاه خداوند رحمان و رحیم خواهانم تا موفق شوم در صحنه پیروزی حق بر باطل حضور پیدا کنم و سند همیشه پیروز اسلام را با خونم امضا نمایم. ان شاالله امشب یکی از از بهترین شبهای عمر من است و نمیتوانم احساس دلم را بر روی کاغذ بیاورم.
دوش وقت سحرازغصه نجاتم دادند / اندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند
چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی / آن شب قدر که این تازه براتم دادند
و حال که تمامی شرق و غرب با تمامی حیله ها و فسارها و توطئه ها در مقابل اسلام صف آرائی کرده اند و به قول معلم شهید دکتر شریعتی: هر کسی مسئولیت شیعه بودن را می داند و هرکس که مسئولیت پذیرفتن حق را انتخاب کرده است باید آگاه باشد که در نبرد همیشه تاریخ و همیشه زمان و همه جای زمین همه صحنه ها کربلاست و همه ماه ها حرام و همه روزها عاشورا باید انتخاب کند یا خون را یا پیام را یا حسین بودن را یا زینب بودن را.
چه آنها که رفتند کاری حسینی کردند و آنها که ماندند باید کاری زینبی کنند و گرنه یزیدی اند.
و خدایا تو شاهد هستی که من به طمع بهشت این راه را انتخاب نکردم چون خودم را لایق بهشت نمی یابم مگر به لطف خدای مهربان. بلکه بخاطر احساس مسئولیت در قبال “هل من ناصر ینصرنی” امام حسین (ع) و احساس گناه سنگینی و انجام وظیفه برای اسلام این راه را انتخاب کردم.
بارالها ما را زندگی علی وار مرگ علی گونه و برخاستن علی مانند عنایت فرما.
آرزوی من سلامتی امام پیروزی اسلام و جهانی شدن انقلاب اسلامی است.
۶۳/۱/۳
خدایا ما را در این راه موفق بدار.

شهید احمد تختی

شهید احمد تختی

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.