حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 6324 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
برادرم از همه کس با ارزش تر است
1

نامه شهید منوچهر مرادی به خانواده بسمه تعالی به خدمت پدر بزرگوارم رسیده امیدوارم سلام مرا که از تار و پود وجودم سرچشمه گرفته و به سوی شما می آید پذیرا باشی. در هر کجا که هستی در تمام شئون زندگی موفق و خوش و خرم بوده باشی و اگر از احوالات اینجانب خدمتگزار حقیرت […]

پ
پ

نامه شهید منوچهر مرادی به خانواده

بسمه تعالی

به خدمت پدر بزرگوارم رسیده

امیدوارم سلام مرا که از تار و پود وجودم سرچشمه گرفته و به سوی شما می آید پذیرا باشی. در هر کجا که هستی در تمام شئون زندگی موفق و خوش و خرم بوده باشی و اگر از احوالات اینجانب خدمتگزار حقیرت را جویا باشی، سلامتی حاصل و برقرار است. نگرانی در بین نیست به جز دوری دیدار شماها.

باری برادر عزیزم؛ سلام به برادرم که در دنیا از همه چیز و همه کس برایم با ارزش تر است.

برادر عزیزم از اینکه نتوانستم موقع اعزام شما را ببینم خیلی ناراحت شدم ولی به امید خدا به زودی زود می بینم و مادرم هم نمی گذاشت که من به سربازی بروم ولی دیر یا زود باید می رفتم و رفتم. در نزدیکی تبریز هستیم و جای دائمی ما مشخص نیست . به همین علت شما فعلا نامه ننویسید تا آدرس دقیق برایتان بدهم. در ضمن مادر عزیزم سلام. نگران من نباش. جایم خوب است.همه اهل کاغذکنان در اینجا با هم هستیم. سلام به خواهرانم شهپر و عشرت نیز می رسانم. سلام مرا به خاله ام و دختر خاله هایم صنم و گلزار و جعفر می رسانم. به خانواده مشهد قاسم نیز سلام برسانید. اگر زن عمویم آنجاست سلام گرم مرا برسانید و بگویید که در صورت معلوم شدن محل خدمت به شما نیز نامه می نویسم. دیگر مزاحم وقت گرانبهایتان نمی شوم. هدایت نیز به تک تک شما سلام می رساند.

ارادتمند حیر شما

منوچهر مرادی. امضا

مورخ ۲۳/۵/۶۶

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.