حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
در سالگرد عملیات والفجر ۸ یادواره شهدا برگزار خواهد شد
2

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس،‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ مراسم گرامیداشت دریادلان غواص و شهدای غواص زنجانی سه شنبه(۲۰ بهمن) در شهر زنجان برگزار خواهد شد. در این مراسم که به همت سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان برگزار می‌شود، سردار «امین شریعتی» فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا در دوران دفاع مقدس سخنرانی خواهد کرد.لازم به ذکر است‏، […]

پ
پ

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس،‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ مراسم گرامیداشت دریادلان غواص و شهدای غواص زنجانی سه شنبه(۲۰ بهمن) در شهر زنجان برگزار خواهد شد.

در این مراسم که به همت سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان برگزار می‌شود، سردار «امین شریعتی» فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا در دوران دفاع مقدس سخنرانی خواهد کرد.
لازم به ذکر است‏، رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر به استان زنجان در مهرماه سال ۸۲ بیان داشتند: «غوّاصان دریادل، غوّاصان خط‌شکن، شهداى سرافراز ارتش و سپاه و بسیج، چهره‌هاى ماندگار این استان و این منطقه‌اند. البتّه شهیدان ما در هر منطقه‌اى، فقط متعلّق به آن منطقه نیستند؛ متعلّق به همه‌ى ملّت ایرانند.»
ایشان همچنین فرمودند: «مجاهدت آنها ــ که به‌عنوان غوّاصان دریادل، در قضایای کربلاى چهار و پنج معروف شدند ــ هرگز از یاد تاریخ این مرز و بوم نخواهد رفت. آنها همچنان که خداى متعال فرموده است، زنده‌اند. ما باید تلاش کنیم آن ارزشهایی را که آنها به‌خاطر آن در این میدانها وارد شدند، زنده بداریم.»
خاطرنشان می‌سازد سردار منصور عزتی‏، سردار محمدتقی اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)‏، سردار مجید ارجمندفر جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان از فرماندهان زنجانی دوران دفاع مقدس بودند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.