حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
شهید نقی بنایی
13

نقی بنایی فرزند تقی در سال ۱۳۳۶ در محله سیلاب شهرستان زنجان به دنیا آمد. پدرش بقال بود.نقی پس از سپری کردن مقطع ابتدایی مقطع راهنمایی را در مدرسه توفیق سپری می نماید و پس از چندی در سال ۱۳۵۴ به خدمت زیر پرچم فراخوانده می‌شود و در سال ۱۳۵۶ پس از پایان خدمت سربازی […]

پ
پ

نقی بنایی فرزند تقی در سال ۱۳۳۶ در محله سیلاب شهرستان زنجان به دنیا آمد. پدرش بقال بود.نقی پس از سپری کردن مقطع ابتدایی مقطع راهنمایی را در مدرسه توفیق سپری می نماید و پس از چندی در سال ۱۳۵۴ به خدمت زیر پرچم فراخوانده می‌شود و در سال ۱۳۵۶ پس از پایان خدمت سربازی به استخدام اداره سرجنگلداری در می آید.با آغاز انقلاب اسلامی با حضور فعال در راهپیمایی‌ها و ساختن کوکتل مولوتف پخش اعلامیه و …قدم به وادی مبارزه با طاغوتیان می‌گذارد. در تاریخ ۱۳۵۷/۸/۳۰ در تظاهراتی که در خیابان سعدی زنجان شکل گرفته بود شرکت کرده و در همان جا با نیروهای شاهنشاهی درگیر می‌شوند که در کوچه زند مورد اصابت نیروهای شهربانی قرار گرفته و پیش از انتقال به بیمارستان به شهادت می‌رسد.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.