حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
معلم شهید علی بختیاری
13

شهید علی بختیاری فرزند نباتعلی در تاریخ ۱۰/۳/ ۱۳۴۲ در روستای گلجه از توابع شهرستان ابهر بدنیا آمد . بعد از گذراندن دوران کودکی وارد مدرسه شد و تا کلاس پنجم در روستا به تحصیل مشغول گردید. سپس برای ادامه تحصیل به ابهر آمده ومقطع راهنمایی را در مدرسه معلم ومقطع دبیرستان را دردبیرستان دکتر […]

پ
پ

شهید علی بختیاریشهید علی بختیاری فرزند نباتعلی در تاریخ ۱۰/۳/ ۱۳۴۲ در روستای گلجه از توابع شهرستان ابهر بدنیا آمد . بعد از گذراندن دوران کودکی وارد مدرسه شد و تا کلاس پنجم در روستا به تحصیل مشغول گردید. سپس برای ادامه تحصیل به ابهر آمده ومقطع راهنمایی را در مدرسه معلم ومقطع دبیرستان را دردبیرستان دکتر شریعتی خواند و موفق به اخذ مدرک دیپلم شد. بعد از اخذ دیپلم در تربیت معلم شهید رجایی زنجان مشغول به تحصیل و توانست مدرک فوق دیپلم را در سال ۱۳۶۴ از آن مرکز دریافت کند و به استخدام آموزش و پرورش درآمده و مشغول تدریس گردد.

از طرفی چون علاقه زیادی به شرکت در جبهه داشت در سال ۱۳۶۵ لباس بسیجی به تن کرد و به جبهه جنوب اعزام و نهایتا” در تاریخ ۲۹/۱۰/۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه مجروح و در بیمارستان امام حسین (ع) به فیض عظمای شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در گلزار شهدای ابهر بخاک سپرده شد.

گزیده ای وصیت نامه

ملت غیور ایران اکنون که زمان سعادت رسیده و خداوند جان و مال شما ها را خریدار است و در بهای آن بهشت را به شما عطا می نماید فرصت را غنیمت شمرده با شتافتن به سوی جبهه های اسلام امام را یاری نموده ، این فوز عظیم را نصیب خود گردانید . ای ملت عزیز شماها مدیون شهدا هستید ، اگر از خونشان پاسداری نکنید و حاصل زحمات آنها را هدر دهید خداوند به شما لباس ذلت می پوشاند . پدر و مادر عزیزم اگر به شهادت رسیدم بدانید که محبوب خود را یافتم که سالها عشق او مرا آرام نمی گذاشت و بیقرارم ساخته بود .
وصیت به شاگردان : عزیزانم ، نور چشمانم همیشه به یاد خدا باشید و تقوای الهی را پیشه کرده و در کسب علم و دفاع از اسلام همیشه پیشرو باشید و به شایعات منافقان توجهی نکنید و وسوسه های شیطانی را به دل راه ندهید و فریفته این دنیای فانی نشوید و بهشت جاودانی را با متاع ناچیز دنیا عوض نکنیدو همیشه پیرو امام باشید و فرمایشات ایشان را با جانِ دل پذیرفته ، به آنها جامه عمل بپوشانیدو در انجام فرائض دینی هیچگونه سستی بخود راه ندهید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.