حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
شهید رزاق افشاری
10

  رزاق افشاری فرزند اسکندر در سال ۱۳۴۵ دومین روز از فصل بهار در روستای نصیر آباد دیده به جهان گشود . ۲ساله بود که سایه پر مهر و محبت پدر را از دست داد و تحت سرپرستی مادرش قرار گرفت. او بسیار با اخلاق و مهربان بود و وابستگی شدیدی به مادرش داشت. رزاق […]

پ
پ

  رزاق افشاری فرزند اسکندر در سال ۱۳۴۵ دومین روز از فصل بهار در روستای نصیر آباد دیده به جهان گشود . ۲ساله بود که سایه پر مهر و محبت پدر را از دست داد و تحت سرپرستی مادرش قرار گرفت. او بسیار با اخلاق و مهربان بود و وابستگی شدیدی به مادرش داشت. رزاق در سال ۱۳۵۷ در مدرسه ابتدایی روستا موفق به اخذ مدرک پنجم ابتدایی شد و به خاطر نبود مدرسه راهنمایی ترک تحصیل نمود او مدتی در کارهای کشاورزی به پدرش کمک می کرد تا در سال ۱۳۶۰ تقاضای رفتن به جبهه نمود که مادرش موافقت نمود و در آذر ماه همان سال به جبهه اهواز اعزام شد. او سه مرحله به جبهه رفت و هر وقت که به مرخصی می آمد ناراحتی می کرد و بی تابی می کرد که هر چه زودتر به جبهه برگردد. او عاشق جبهه و شهادت بود. او در آخرین مرحله از اعزامش موقع رفتن به خانواده گفت اگر نامه ام نیامد بدانید که شهید شده ام. همان طور هم شد او را می توان شهید رمضان نامید چون آخرین اعزامش در ماه رمضان -شهادتش در حمله رمضان و بازگشت و تشیع پیکرش هم در ماه مبارک رمضان بود که امید است شفیع ما باشد و درود بر مادر شهید رزاق افشاری که با وجود همه وابستگی اش به فرزند از عشق و محبت مادری گذشته و فرزند دلاور را تقدیم امام و انقلاب وطنش نمود. پیکر پاک شهید در سال ۷۳ به میهن عزیز و به زادگاهش برگشت و در جوار دیگر شهیدان گلگون کفن در خاک آرمید. روحشان شاد و راه شان پر رهرو باد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.