حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
شهید رحمانعلی اسکندری
7

بسم الله الرحمن الرحیم و به نستعین و هو خیر معین ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا و انصرنا على القوم الکافرین -بقره ۲۵۰ ما راست قامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند. شهید مظلوم بهشتى به نام کسى که جانم در دست قدرت اوست. اگر در میدان جنگ با هزار ضربه شمشیر بمیرم، این مرگ […]

پ
پ

بسم الله الرحمن الرحیم و به نستعین و هو خیر معین
ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا و انصرنا على القوم الکافرین -بقره ۲۵۰
ما راست قامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند. شهید مظلوم بهشتى به نام کسى که جانم در دست قدرت اوست. اگر در میدان جنگ با هزار ضربه شمشیر بمیرم، این مرگ برایم گواراتر از آن است که در بستر و در راه جز خدا جانم را بدهم. على (ع) با سلام و درود بیکران بر مهدى موعود یگانه منجى عالم بشریت، و نایب برحقش امام امت و سلام و درود بر امت شهید پرور و شهیدان مکتب توحید.
اى خمپاره‌ها و ترکش‌ها، مرا در خون خودم بغلطانید و پاره، پاره‌ام نمایید.
خدایا! عاشق تو هستم، دعایم را به فضل و کرمت، اجابت کن و مرا از این دنیاى خاکى به سوى خودت، به سوى حیات جاویدان، به سوى درگاهت و به سوى آخرین منزلگاه همه انسانها از راه شهادت موفقم گردان، تا باشد که در برابر خون شهیدان، شرمگین و خجل ازخودمان نباشیم. خدایا! در راه رضاى تو از پدر و مادر و … جدا شده‌ام تا در صدور اسلام به تمام افراد و جهان کوشش کنم، اگر چه در این راه جان خود را فداى اسلام عزیز نمایم و تا آخرین قطره خونى که در بدن دارم در برابر دشمنان اسلام، ایستادگى خواهم کرد.
و در آخر، از مردم حزب الله تقاضامندم، امام را دعا کرده و فرامین امام را به نحو احسن انجام دهند و در گرفتن حق مظلومان بکوشند و آنانى را که دنیاپرست هستند، بگویید که همه با دست خالى از این دنیا خواهند رفت، با یک کفن، چرا این مقدار مال جمع کرده‌اند و به جبهه‌هاى اسلام، کمکهاى بیشترى، نمى‌نمایند و در هر لحظه به فکر جبهه‌هاى نور علیه ظلمت باشید و دعاهاى کمیل و توسل و دیگر دعاها را فراموش نکنید و هر بار پیروزى رزمندگان اسلام بر کفر جهانى را از خداوند متعال بخواهید.
والسلام
رحمان على اسکندرى (امضا)

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.