حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
معلم شهید جواد گلشنی
9

وصیت نامه شهید جواد گلشنی بسم ا . . . الرحمن الرحیم اشهدان لااله الا ا . . . و ان محمدا رسول ا . . . (ص) و ان علیا ولى ا . . . و اولاده المعصومین ائمّتى سلام ا . . . علیهم اجمعین از خداى بزرگ مى خواهم که نیت مرا […]

پ
پ

شهید جواد گلشنیوصیت نامه شهید جواد گلشنی

بسم ا . . . الرحمن الرحیم
اشهدان لااله الا ا . . . و ان محمدا رسول ا . . . (ص) و ان علیا ولى ا . . . و اولاده المعصومین ائمّتى سلام ا . . . علیهم اجمعین
از خداى بزرگ مى خواهم که نیت مرا خالص گرداند و به لغزشهایم مرا مؤاخذه نکند و گناهانم را بر من ببخشد و مرا از پیروان صدیق امام خمینى رهبر جهان اسلام قرار دهد .

من هیچ موقع با عناد و لجاجت در مقابل خدا نایستاده ام اگر خدا به عدالت مؤاخذه کند همین بس است که من به امانتهاى او که براى انسان شدن به من سپرده است خیانت کرده ام و انسان مطیع نشده ام ولى هرچه باشم مهمان خدایم که خدا مهمان نوازترین مهمان نوازهاست و کریم ترین کریم هاست و این همه صحبت ها زبان درازى در پیش خداست ، ولى خدا عذر آورندگان و مغفرت طلبان را دوست داشته و به ایشان عنایت مى کند و امید دارم که خدا من عاصى ولى مغفرت طلب رانیز ببخشد و گناهانم را ستر کند و در یوم تبلى السّرائر مرا در پیش جهانیان رسوا نکند که روز سختى است و اما حق الناس راکه خدا هیچوقت آن را نمى بخشد از مؤمنین و پیروان خط امام متقاضى امیدوارم هر حقّى اعم از مادى و معنوى (غیبت، بهتان، سوءظنّ و توهین) بر گردن من دارند بخاطر خدا بر من ببخشند که بخشش از صفات مؤمنین است و اگر کسانى بر من حقّى ندارند با طلب مغفرت از خداى براى من حقّى بر گردن من بگذارند و از ناحیه خدا مأجور شوند.
و از اولیاى دفن و کفنم تقاضا مى کنم عباراتى که براى حلالى از مردم در بالا نوشتم چند بار تکرار کنند . در مراسم تشییع و مجلس ترحیم بر مقوا بنویسند و بر جاهاى مهم بزنند تا حق الناس بر گردن من نماند و امیدى براى عفو خدا بر من باقى بماند و اما از مردم مؤمن مى خواهم که جنگ با عراق ایشان را از خطر دشمنان داخلى منافقین و بى خدایان و گروهک هاى ضد روحانى در خط ضد اسلام غافل ننماید زیرا که همینان زمینه ساز کودتا و جنگ مى باشند و آتش بیار معرکه هستند که بنام طرفدارى از زحمتکشان کشور اسلامى را به بیگانه مى فروشند. ( قاتلهم ا . . . بایدینا ( و السلام )
امیدوارم که این انقلاب به انقلاب مهدى (عج) متصل شود و شعار لا اله ا . . . الله کره زمین را فراگیرد .

بسم ا . . . الرحمن الرحیم
از فرصت استفاده کرده در این تاریکى تجدید وصیت مى کنم:
من مات ولم یعرف امام زمانه مات میته جاهلیه
من رهبر زمانم را تا حد امکان و قدر معرفت شناختم که همانا از امامت امام زمان (عج) سرچشمه مى گیرد و امام خمینى را نایب بر حق امام زمان مى دانم و با کمال اطمینان مى گویم هرکس به ولایت فقیه ایمان نداشته باشد به جاهلیت مرده ، هرکس از من طلب دارد بیاید بگیرد و بر هر کس حقّى دارم حلال مى کنم و تقاضا دارم بخاطر امام زمان هر کس بر من حقّى دارد حلال کند همه را بخدا مى سپارم و از خداوند طلب مغفرت دارم پدر و مادرم نیز بحق زهرا علیه السلام (س) حلال نمایند اموالم بنا به قانون شرعى بآن عمل شود وصیّم پدرم است ، در ضمن وکالت به قریب احتیاط سه ۳ ماه نماز دارم و ۴ روز روزه، اگر شد جبران کنید. جواد گلشنى ، التماس دعا دارم .
این وصیت نامه سه ماه بعد از شهادت شهید از سنگر مزدوران عراقى بدست آمده است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.