حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
شهید اسماعیل فلاح
11

اسماعیل فلاح فرزند غلام در مورخه ۱۳۱۸/۱۱/۱/۹ در شهرستان زنجان به دنیا آمد. پدرش کشاورزبود واسماعیل نیز کمک حال پدرش در کشاورزی و زراعت بود. پس از گذراندن مقطع ابتدایی  مقطع دبیرستان را در دبیرستان امیرکبیر آغاز کرد.آغاز انقلاب اسلامی وی دوستان و همرزمانش را به خانه می‌آمد و برنامه‌های مختلفی را برای هرچه بهتر […]

پ
پ

اسماعیل فلاح فرزند غلام در مورخه ۱۳۱۸/۱۱/۱/۹ در شهرستان زنجان به دنیا آمد. پدرش کشاورزبود واسماعیل نیز کمک حال پدرش در کشاورزی و زراعت بود. پس از گذراندن مقطع ابتدایی  مقطع دبیرستان را در دبیرستان امیرکبیر آغاز کرد.آغاز انقلاب اسلامی وی دوستان و همرزمانش را به خانه می‌آمد و برنامه‌های مختلفی را برای هرچه بهتر برپا شدن تظاهرات و مقابله با رژیم شاهنشاهی طراحی می‌کرد.آنها با ساختن کوکتل مولوتوف به رویایی به رویارویی با دژخیمان شاه می‌پرداختند و در همین گیرودار ها چندین بار در سبزه میدان و چهار راه پایین به هنگام سرنگونی مجسمه طاغوت با نیروهای امنیتی درگیر شدند. سرانجام وی در ۲۲ بهمن ۵۷ هنگامی که مردم در مقابل شهربانی تجمع کرده بودند تا آخرین دژدفاعی رژیم در شهر را تسخیر کنند مورد اصابت گلوله دشمن قرار گرفت و به شهادت رسید.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.