حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6286 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
برای تحقق دین خدا می جنگیم
0

دستنوشته شهید هنرمند مهرداد خلیفه برادر حمید شاهمحمدی وسط نماز مغرب و عشاء سخنرانی خوبی میکند و امروز سوالی طرح کرد که چرا به جبهه آمده ایم و تا فردا وقت داده است که بهترین جواب را بیابیم و ارائه دهیم . چه جواب خواهم گفت : جواب من اینست. برای جواب دادن به این […]

پ
پ

دستنوشته شهید هنرمند مهرداد خلیفه

برادر حمید شاهمحمدی وسط نماز مغرب و عشاء سخنرانی خوبی میکند و امروز سوالی طرح کرد که چرا به جبهه آمده ایم و تا فردا وقت داده است که بهترین جواب را بیابیم و ارائه دهیم . چه جواب خواهم گفت : جواب من اینست.

برای جواب دادن به این سوال نباید منطقی فکر کرد و چرا که چه بسا افرادی با یک جواب ساده در دام هایی افتاده اند که با هدف شان ۱۸۰ مغایرت داشته است ، و چه گرگ صفتانی در لباس میش ساده لوحان را فریفته اند و با نام خدا در راه ضد خرابکار گمارده اند که اینکه دیدیم که منافقین زمان علی(ع) و خوارج و منافقین امروز انقلاب اسلامی ایران با تفسیر آیه بر سر آیه کوبیدند و با نام قرآن کور وکران زیر دست شان را بر علیه قرآن شوراندند ، پس چه باید کرد. باید غواص بود و در دریای تاریخ غواصی نمود و ریشه این سوال را یافت و جواب امروز را با جواب آن روز سنجید و خود را با حق محک زد. آری اگر به دقت دوران ها را از نظر بگذرانیم و به گذشته رجوع کنیم ،ریشه این سوالات را در سال  ۶۱ هجرت خواهیم یافت آن هنگامی که شاید بیش از ۱۰۰۰۰نفر با دبدبه و کبکبه دور شمع وجود سالار شهیدان حسین (ع) را گرفته اند همه در یک غافله مجتمع مقصد همه یکی است کوفه.

اما هدف ها متفاوت.

و این سخن آن هنگام روشن شد که در صحرای بلا ، کربلا حسین (ع) خیمه می زدند و بر همگان روشن می شود که پایان راه چیزی جز شهادت نیست پس همه به اندرونشان رجوع می کنند که چرا همراه حسین (ع) آمده اند یا به تعبیر دیگرچرا به جبهه آمده ام؟

در سیاهی شب در خاموشی چراغ ها، جواب ها و درون ها آشکار می شود . برای مقام آمده ام ،برای مال آمده ام ، برای شهرت آمده ام، مجبور شدم و از خیلی همراهان فقط ۷۲تن چهره برجسته و منور به نور ایمان با قدرت می گویند که در کنار مولای مان حسین (ع) برای تحقق دین خدا خواهیم جنگید و یک جان که سهل است بلکه اگر هزار جان داشته باشیم در راه آن را به حسین (ع) فدا خواهیم کرد .

حال خود را با آن روز در دو کفه یک ترازو قرار دهیم همان سوال مطرح است.

همان آیات جنگ و جهاد که برای امضاء حسین(ع) بود برای ما نیز مصداق دارد همان مظلومیت که حسین (ع) و یارانش داشتند ما نیز داریم.

مخالفان حسین (ع) از بنی امیه و اهل عراقند و مخالفان مانیز همین اند.

رهبر ۷۲ تن از عترت نبی فرزند علی (ع) حسین (ع) است و رهبر ما از اولاد حسین ، سید و رهرو علی است .

خمینی عزیز پس “والعصر(عج)”  که تاریخ در تکراراست.

آن جان حسین است با عاشقانش      این جا خمینی با یارانش

بار خدایا نیت هایمان را بپذیر و ما را از یاری کنندگان دینت قرار ده و شهیدای مان را با شهدای کربلا محشور ساز.

آمین یا رب العامین

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.